» آخرین اخبار » گیلان » بهره برداری از ۶۰ پروژه با اعتبار ۱۲۷ میلیارد تومان به مناسبت هفته دولت در آستارا

بهره برداری از ۶۰ پروژه با اعتبار ۱۲۷ میلیارد تومان به مناسبت هفته دولت در آستارا

مرداد ۳۱, ۱۴۰۱ 0۰


ایسنا/گیلان فرماندار آستارا با بیان اینکه مجموع پروژه های این شهرستان در هفته دولت ۶۰ مورد است اظهار کرد: این پروژه‌ها با اعتبار ۱۲۷ میلیارد و ۴۴ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان در هفته دولت با حضور مسئولان استانی و شهرستانی به بهره برداری خواهند رسید.

عنایت رضایی پور در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه هفته دولت، فرصت مناسبی برای انعکاس اقدامات و فعالیت‌های دستگاه‌های اجرایی به مردم است و در هفته دولت تلاش می‌شود با نشان دادن فعالیت‌های صورت گرفته، مردم از عملکرد دولت مطلع شوند افزود: در اولین هفته دولت از زمان استقرار دولت سیزدهم لازم است فعالیت‌های صورت گرفته به‌ خوبی به مردم منعکس شود.

فرماندار آستارا تاکید کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران نسبت به سالهای گذشته بسیار رو به جلو بوده و در عرصه‌های تکنولوژی، فناوری و سلولهای بنیادی و دیگر حوزه ها حرف‌های بسیاری برای گفتن دارد.

رضایی پور، توان و ظرفیت شهرستان مرزی بندر آستارا در تمام حوزه ها را بسیار ممتاز دانست و خاطرنشان کرد: مسئولین باید ظرفیت آستارا را دریافته، شناخته و از آن به خوبی بهره برداری کنند.

وی با اشاره به اقدامات دولت سیزدهم در شهرستان مرزی بندر آستارا، مجموع پروژه های این شهرستان در هفته دولت را ۶۰ مورد عنوان کرد و گفت: این پروژه‌ها با اعتبار ۱۲۷ میلیارد و ۴۴ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان در هفته دولت با حضور مقام های مسئول به بهره برداری خواهند رسید.

فرماندار آستارا ادامه داد: این طرح ها در حوزه‌های عمرانی شهری، عمرانی روستایی، مسکن مددجویی، آسفالت معابر شهری و روستایی، پروژه های شهرداری آستارا و لوندویل، امور توزیع برق، آب و فاضلاب و رینگ آب شهری، گاز رسانی، راهداری، اقتصاد مقاومتی و اوقاف و امور خیریه است.

انتهای پیام



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×