» آخرین اخبار » گیلان » بزرگداشت خادم الرضا و همراهانش در فومن

بزرگداشت خادم الرضا و همراهانش در فومن

خرداد ۴, ۱۴۰۳ 1۰


معاون سیاسی امنیتی استانداری گیلان در این مراسم با اشاره به اخلاص از خودگذشتگی و فداکاری شهدا خدمت گفت: شهدا خدمت و در رأس آنها شهید سید ابراهیم رئیسی با همان عهدی که با تمام خود بسته بودند تا آخرین لحظات عمرشان به عنوان سربازی مخلص و فداکار پای ارزش‌های اسلامی و خدمت به انقلاب اسلامی و مردم ایستادگی کردند و در آخر نیز جان خویش را در این راه فدا کردند.

محمد جلائی با اشاره به توطئه‌های دشمن در سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی افزود: امروز همه ما در قبال خون شهدا به ویژه شهدا خدمت مسئولیم و باید در انتخابات پیش رو افرادی را انتخاب کنیم که ادامه دهنده راه این شهدای والا مقام باشند و بر خدمت بی منت برای ملت قهرمان ایران اسلامی تلاش کند.

مراسم عزاداری شهادت جانسوز خادم الرضا آیت الله رئیسی و همراهانش در مسجد گلخندان دهستان رودپیش فومن هم برگزار شد.

معاون امور عمرانی استانداری گیلان در این مراسم گفت: شهید رئیسی با ایمان به خدا، اخلاص و فداکاری مدل جدیدی از خدمت به مردم ارائه کرد و محبوب قلب‌ها شد و مردم نیز با حضور گسترده خوددر مراسم تشییع وی سنگ تمام گذاشته و حماسه‌ای ماندگار خلق کردند.

موسی فکور افزود: دنیا بداند این ملت به پا خواسته و عاشق اهل بیت، هرگز راه امام و شهدا را فراموش نخواهند کرد و از آرمان‌های ارزشمند شهدا با جان و دل پاسداری می‌کنند.

در پایان این مراسم حاضران به یاد شهدای خدمت عزاداری کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

باشگاه خبرنگاران جوان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×