» آخرین اخبار » گیلان » جهاد دانشگاهی از سرمایه های علمی کشور محسوب می شود

جهاد دانشگاهی از سرمایه های علمی کشور محسوب می شود

مرداد ۴, ۱۴۰۱ 0۰


ایسنا/گیلان فرماندار شهرستان مرزی آستارا گفت: مراکز علمی موفقی مانند جهاد دانشگاهی با خدمات ارزنده در تولید علم، از سرمایه‌های علمی کشور محسوب می‌شوند که پیشرفت آنها، به توسعه علمی کشور می‌انجامد و لازم است حمایت‌های ویژه‌ای از این مراکز علمی صورت گیرد.

عنایت رضایی پور در گفت وگوی اختصاصی با ایسنا، با بیان اینکه جهاد دانشگاهی تاکنون نقش اثرگذاری داشته است اظهار کرد: امروزه بسیاری از دستاوردهای نظام و انقلاب مرهون نهادها و مراکز علمی و انقلابی مانند جهاد دانشگاهی است و جمهوری اسلامی به وجود نهاد وزین، ارزشمند و علمی مانند جهاد دانشگاهی نیاز دارد.

وی با تاکید بر اینکه نام جهاد دانشگاهی گویای رسالت بزرگ این نهاد علمی است گفت: روز به روز شاهد آثار و دستاوردهای جهاد دانشگاهی در جامعه هستیم.

رضایی پور قدمت جهاد دانشگاهی را یادآور شد و تصریح کرد: جهاد دانشگاهی استان گیلان همواره منشا توسعه و برکت بوده و لذا باید از ظرفیت و توانمندی جهاد دانشگاهی در جهت توسعه گیلان بهره گرفته شود.

فرماندار آستارا از جهاد به عنوان یک واژه مقدس در گفتمان اسلامی یاد و خاطرنشان کرد: هر کجا تلاش و حرکت بیشتری انجام گیرد ثمره بیشتری نیز برای نظام  مقدس جمهوری اسلامی ایران به همراه دارد.

وی با اشاره به ظرفیت‌های علمی، آموزشی، پژوهشی و فرهنگی جهاد دانشگاهی، ادامه داد: جهاد دانشگاهی باید خدمات خود را به همه مردم در همه شهرها توسعه دهد تا همه از برکات این نهاد انقلابی بهره‌مند شوند و مسئولان استان نیز باید از این نهاد انقلابی حمایت کنند.

رضایی پور افزود: مراکز علمی موفقی مانند جهاد دانشگاهی با خدمات ارزنده در تولید علم، از سرمایه‌های علمی کشور محسوب می‌شوند که پیشرفت آنها، به توسعه علمی کشور می‌انجامد و لازم است حمایت‌های ویژه‌ای از این مراکز علمی صورت گیرد.

فرماندار آستارا با تبریک فرارسیدن ۱۶ مرداد، سالروز تاسیس جهاد دانشگاهی به تمام جهادگران جهاد دانشگاهی و خانواده این نهاد علمی و انقلابی، فعالیت‌های جهاد دانشگاهی استان گیلان در حوزه پژوهش، آموزش، علمی، فرهنگی، تجاری‌ سازی و اشتغال را ارزشمند دانست و گفت: این نهاد به‌ عنوان یکی از مراکز فعال و موثر در مجموعه مراکز علمی و آموزشی استان گیلان است که با بهره‌گیری از نیروی انسانی کارآزموده توانسته اقدامات مناسب و چشمگیری داشته باشد.

وی با اشاره به فعالیت خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) وابسته به جهاد دانشگاهی در شهرستان مرزی آستارا اظهار کرد: خبرگزاری ایسنا فعالیت بسیار خوبی در سطح شهرستان مرزنشین آستارا دارد.

رضایی پور از خبرگزاری ایسنا به عنوان یک خبرگزاری کاملا حرفه‌ای و معتبر یاد کرد که با توجه به خط مشی اخلاق مدارانه خود همواره محل رجوع مخاطبان زیادی است.

انتهای پیام



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×