» آخرین اخبار » گیلان » فرمانده جدید انتظامی شهرستان مرزی آستارا معرفی شد

فرمانده جدید انتظامی شهرستان مرزی آستارا معرفی شد

مرداد ۳, ۱۴۰۱ 0۰


ایسنا/گیلان فرمانده جدید انتظامی شهرستان مرزی آستارا طی آیینی با حضور جانشین فرمانده انتظامی گیلان و مسئولان این شهرستان مرزنشین معرفی شد.

آیین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان مرزی آستارا با حضور جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان برگزار و از تلاش های سرهنگ افراسیاب زاهدنیا سرپرست سابق انتظامی آستارا تجلیل و سرهنگ عبدالعلی شعبانی به عنوان فرمانده جدید انتظامی این شهرستان معرفی شد.

عنایت رضایی پور، فرماندار شهرستان آستارا در آیین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی آستارا که در سالن اجلاس شهرداری آستارا برگزار شد با اشاره به اهمیت شهرستان مرزی آستارا و لزوم حضور و همکاری پلیس با مردم و مسئولان شهرستان اظهار کرد: آستارا یکی از شهرستان های گردشگر پذیر مهم کشور و یک مرز فعال بوده و ایجاد نظم و امنیت در آن از جایگاه ویژه ای برخوردار است.

وی لزوم حضور فرماندهان ارشد پلیس در شهرستان با اطلاع ریاست شورای تامین شهرستان را بسیار مهم دانست و تصریح کرد: قطعا با حضور با اطلاع، باعث افزایش همکاری و بررسی مشکلات به صورت مشترک می شود.

فرماندار آستارا با انتقاد از عدم حضور پلیس فتا در شهرستان آستارا گفت: جنگ امروز، جنگ نرم است و دشمن با تمام توان در حوزه رسانه ورود کرده و از هیچ توطئه ای بر علیه نظام و ملت دریغ نمی کند.

رضایی پور، همچنین خواستار فعالیت قاطع نیروی انتظامی در این شهرستان مرزی و گردشگر پذیر استان گیلان شد.

انتهای پیام



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×