» آخرین اخبار » گیلان » گیلان تشنه استانداری جهادی و فسادستیز است
گیلان تشنه استانداری جهادی و فسادستیز است

گیلان تشنه استانداری جهادی و فسادستیز است

شهریور ۱۷, ۱۴۰۰ 0۰

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، محمدرضا احمدی سنگری امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه انقلابی بودن، آگاه به مشکلات مردم و در کنار مردم بودن قطعا از مهم‌ترین ملاک‌های انتخاب استاندار است، اظهار کرد: در تلاشیم تا در انتخاب استاندار آینده گیلان این مهم مورد توجه ویژه قرار گیرد. 

وی با اشاره به برخی از مشکلات و چالش‌ها در سطح استان گیلان گفت: راهکار برون رفت از این معضلات، انتخاب مدیران انقلابی، مؤمن، متعهد، متخصص و شایسته است که همتراز با شاخص‌های گام دوم انقلاب باشند. 

نماینده مردم شهرستان‌های رشت و خمام در مجلس خطاب به نیروهای انقلابی و مردم ولایت مدار گیلان بیان کرد: گیلان تشنه استاندار انقلابی، جهادی و مسلط به مشکلات استان است تا با تلاش بی‌وقفه و روحیه جهادی مشکلات گیلان را حل کند. 

عضو هیئت رئیسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با تاکید بر اینکه استاندار باید دلسوز، جهادی، فسادستیز و خدمتگزار به مردم باشد، افزود: سوابق اجرایی و عملکردی بسیار حائز اهمیت است و مجمع نمایندگان و نماینده ولی فقیه در استان برای تحقق این امر لحظه‌ای درنگ نخواهیم کرد. 

احمدی سنگری با انتقاد از کمبود تعداد مراکز واکسیناسیون در سطح شهرستان رشت گفت: نباید مردم در صف‌های طولانی در انتظار واکسن باشند. 

وی با انتقاد از مسؤولین استان برای برطرف کردن مشکل کمبود واکسن برکت در گیلان افزود: دوز دوم واکسن برکت در مراکز موجود نیست که موجب نارضایتی و نگرانی مردم شده است. 

به گفته نماینده مردم شهرستانهای رشت و خمام در مجلس، اگرچه گلایه از صف‌های شلوغ و برخی بی‌نظمی‌ها در یک هفته اخیر کمی کاهش داشته، اما کماکان ایجاد تجمع در برخی مراکز تجمیعی واکسیناسیون ادامه دارد و این موضوع منجر به ایجاد نگرانی از ابتلا به ویروس دلتا را دامن می‌زند. 

عضو کمیسیون اصل نود با اشاره به بازدید اخیر خود از مراکز بهداشتی و درمانی و مراکز تست کرونا با تاکید بر رسیدگی به کادر درمان و توجه بیشتر به آن‌ها گفت: این مراکز با کمبود کیت‌های تشخیص کرونا و تجهیزات پزشکی مواجه هستند که مسؤولین باید توجه ویژه‌ای برای تامین آن داشته باشند. 

انتهای پیام/۸۴۰۰۸


به این نوشته امتیاز بدهید!

farsnews

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×