» آخرین اخبار » سیاست » سعید محمد تصمیم خود را برای شرکت در انتخابات اعلام خواهد کرد

سعید محمد تصمیم خود را برای شرکت در انتخابات اعلام خواهد کرد

خرداد ۵, ۱۴۰۳ 0۰


حسن خانلری مسئول رسانه ای سعید محمد در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان درباره حضور وی در انتخابات گفت: سعید محمد در آینده برای حضور خود در انتخابات تصمیم گیری و اعلام خواهند کرد. 

وی ادامه داد: انتخابات همواره مهمترین، بارزترین و قابل اندازه‌گیری‌ترین نوع مشارکت سیاسی افراد در عرصه سیاسی جامعه است. پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و مبتنی بر قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، انتخابات تجلی وحدت در عین کثرت بوده و مشارکت گسترده، تجلی دموکراسی در ذیل لوای اسلام را به معرض نمایش گذاشته است.

وی افزود: رییس جمهور مطلوب همانی است که رهبری فرمودند ۸ خصوصیت مدیریت، ایمان، عدالتخواهی و مبارزه با فساد، عملکرد انقلابی و جهادی، معتقد به توانمندی‌های داخل، معتقد به جوانان، مردمی و امیدوار را داشته باشد و بتواند وفاق ملی و شخصیت بین‌المللی را توامان به ارمغان بیاورد.انتخابات همواره مهمترین، بارزترین و قابل اندازه‌گیری‌ترین نوع مشارکت سیاسی افراد در عرصه سیاسی جامعه است. پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و مبتنی بر قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، انتخابات تجلی وحدت در عین کثرت بوده و مشارکت گسترده، تجلی دموکراسی در ذیل لوای اسلام را به معرض نمایش گذاشته است.دکتر محمد در آینده تصمیم گیری و اعلام خواهند کرد. 

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دولت



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

باشگاه خبرنگاران جوان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×