» آخرین اخبار » گیلان » راه شهید آیت الله رئیسی با اقتدار ادامه دارد

راه شهید آیت الله رئیسی با اقتدار ادامه دارد

خرداد ۳, ۱۴۰۳ 1۰


کیا عاشوری  از گیلان در پی حادثه هوایی ضمن تسلیت به هموطنان گفت: آیت الله رئیسی  در طول سالهای خدمت بی منت خود به مردم، همیشه و در همه حال برای ولایت فقیه احترام بالایی قائل و همواره پا در رکاب و ذوب در ولایت بود.

 فرماندار رشت با بیان اینکه امروز بیش از آنچه که غمدار و عزادار شهید آیت الله رئیسی  باشیم نگران و افسوس می خوریم که یک الگوی کم نظیر خدمت گزاری و یک خدمت گزار صدیق در تراز انقلاب اسلامی را از دست دادیم گفت: خدمت رسانی سریع، بی منت و جهادی و بدور از نگاه های سیاسی و جناحی همواره در دستور کار این شهید بزرگوار قرار داشت و این روحیه به سایر دولتمردان و ارکان مدیریتی دولت در مرکز و استان ها و شهرستان ها سرایت کرده بود.

عاشوری با اشاره به استقبال میلیونی مردم از شهدای خدمت و در راس آنها آیت الله شهید رییسی در مراسم تشییع این شهدا،گفت: امروز برگی دیگر از تاریخ انقلاب اسلامی ورق خورد و همگان به چشم دیدند که مردم ایران اسلامی همواره قدردان خادمان خود بوده و تحت تاثیر پمپاژ منفی رسانه های دشمن قسم خورده قرار نگرفته و نخواهند گرفت.

وی با اشاره به اینکه رییس جمهور مردمی ما در طول سه سال خدمت خود تمام تمرکزش حل اساسی مشکلات مردم بود، افزود:کسی که در مسیر امامت و ولایت قرار می‌گیرد و تربیت شده این مکتب است، پاسخی به یاوه‌گویی‌ها نمی‌دهد و وقت خود را صرف جهاد و خدمت و امیدآفرینی برای مردم می‌کند که این خود بزرگ‌ترین سیلی به دشمنان است.

فرماندار رشت با اشاره به برگزاری مراسمات مختلف در جای جای شهرستان رشت توسط مردم انقلابی و قدرشناس این شهرستان برای رییس جمهور محبوب و شهیدشان، اظهار کرد: بنده از طرف خدمت‌گذاران شما در مرکز استان تعهد می‌دهم پرچمی را که حضرت آقای رئیسی و همراهان ایشان برداشتند ان‌شاءالله بر زمین نخواهیم گذشت و این راه با اقتدار ادامه پیدا خواهد کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

باشگاه خبرنگاران جوان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×