» آخرین اخبار » گیلان » ثبت‌نام ۳۵۰ هزار دانش آموز گیلانی برای حضور در مدارس

ثبت‌نام ۳۵۰ هزار دانش آموز گیلانی برای حضور در مدارس

شهریور ۲۰, ۱۴۰۲ 0۰


به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، محمد فائزی صبح امروز در نشستی با خبرنگاران در سالن جلسات این اداره کل با بیان اینکه تمامی مدارس استان پذیرای دانش آموزان در همه مقاطع تحصیلی هستند، اظهار کرد: از مجموع ۳۸۰ هزار دانش آموزی که پیش‌بینی شده در سال تحصیلی جدید در مدارس استان حضور یابند و بر اساس آمار تاکنون ۳۵۰ هزار نفر معادل ۹۰ درصد ثبت‌نام کرده اند و روند ثبت نام اندک دانش آموزان باقیمانده نیز در حال انجام است.

وی با تأکید بر لزوم توجه خانواده‌ها به ثبت‌نام دانش آموزان باقی مانده قبل از شروع سال تحصیلی جدید گفت: عمده‌ دانش آموزان ثبت نام نشده، امتحان تجدیدی خود را می‌گذرانند که بلافاصله پس از اعلام نتایج، به دانش آموزان ثبت‌نام شده اضافه خواهند شد.

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با اشاره به ورود کتب‌ درسی در تمامی مقاطع تحصیلی در این استان بیان کرد: فرایند انتقال کتب از مرکز استان به شهرستان‌ها در حال انجام است و در آستانه‌ سال تحصیلی جدید همه دانش‌آموزان کتاب درسی خواهند داشت.

فائزی از دستور رئیس جمهور مبنی بر واگذاری مسؤولیت سرویس مدارس به وزارت کشور تصریح کرد: از امسال مقرر شد در مناطق شهری ، شهرداری‌ها عهده دار سرویس مدارس باشند و این امر در روستا‌ها بر عهده‌ی دهیاری‌ها گذاشته شده و همه مدارس در روند سرویس دهی به دانش آموزان، با این نهاد‌های عمومی همکاری و تعامل خواهند کرد.

پایان پیام/۸۴۰۰۸




منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

farsnews

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×