» آخرین اخبار » سیاست » شهید امیر عبداللهیان وزیر مقاومت و دغدغه‌اش مردم غزه بود

شهید امیر عبداللهیان وزیر مقاومت و دغدغه‌اش مردم غزه بود

خرداد ۴, ۱۴۰۳ 1۰


سید محمد حسینی معاون پارلمانی پیشین کشورمان در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان درباره ابعاد شخصیتی شهید امیر عبداللهیان گفت:من دورادور شناختی از آقای امیر عبداللهیان دارم یعنی از سال ۸۷ که در وزارت علوم بودیم سفری به منامه پایتخت بحرین داشتیم، زیرا در آن زمان سفیر بود و از آن زمان با شخصیت اخلاقی دقیق و متین ایشان آشنا شدم. در آن زمان به ایشان گفتم ساختمانی که در آن ساکن هستید آیا متعلق به جمهوری اسلامی ایران است؟ که ایشان پاسخ دادند خیر استیجاری است و این یعنی بحرین که به طور کلی متعلق به ایران بوده است در دوره پهلوی جدایش کرده بودند و حتی یک ساختمان سفارت هم برای خود نگه نداشته بودند.

وی ادامه داد: در دولت هم ایشان در این سه سال صمیمی و باصفا بود و خیلی کم صحبت می کرد با اینکه بسیار اطلاعات خوبی داشت، زیرا دائم در سفر و مجامع جهانی بود ولی صرفا هنگام ضرورت و یا درخواست اعضای دولت صحبت می کردند و بسیار هم دقیق صحبت می کردند.

حسینی گفت: در سفری به برزیل با فیصل بن فرحان وزیر خارجه عربستان صحبت کردند و به دنبال بهبود روابط با همسایگان بودند. ایشان نیروی زبده‌ای بو دند و همانطو ر که آقای هنیه هم گفتند ایشان وزیر مقاومت هم بود و دغدغه مردم مظلوم غزه را داشت.

کد ویدیو

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دولت



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

باشگاه خبرنگاران جوان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×