» دسته‌بندی نشده » توجه ویژه به جامعه ۱۲۰ هزار نفری ایثارگران در لرستان ضروری است

توجه ویژه به جامعه ۱۲۰ هزار نفری ایثارگران در لرستان ضروری است

شهریور ۴, ۱۴۰۱ 0۰


ایسنا/لرستان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان گفت: توجه ویژه به جامعه ۱۲۰ هزار نفری ایثارگران در استان ضروری است.

حجت‌الاسلام هبت‌الله هاشمی در جلسه مشترک شورای اداری و شورای اطلاع رسانی لرستان که با حضور سخنگوی دولت در سالن آمفی‌تئاتر استانداری برگزار شد، اظهار کرد: شهدای لرستان در زمین و آسمان معروف هستند و بیشترین دغدغه جامعه شهدای لرستان عدم توجه است، در دولت انقلابی که در این یکسال خودش را نشان داده و در لرستان نیز خدماتش به خانواده شهدا و ایثارگران ملموس باید باشد.

وی با اشاره به اینکه ۴۰درصد ایثارگران کشور در لرستان هستند و به لحاظ آماری از خیلی از استان‌ها آمار ایثارگری آن بالاست و آمار بی‌توجهی به آن‌ها نیز بیشتر است، ادامه داد: در دوران جنگ لرستان استان‌ پشتیبان جنگ بود اما مورد بی‌توجهی قرار گرفت.

این مسئول افزود: پیام ایثارگران لرستانی را به مسئولین ارشد کشور برسانید البته مسئولین استان یک دل و یک دست در کنار خانواده شهدا و ایثارگران هستند و شرط اصلی این است که توجه به آنان دو طرفه باشد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان گفت: توجه ویژه به جامعه ۱۲۰ هزار نفری ایثارگران در استان ضروری است.

هاشمی عنوان کرد: به فرموده حضرت امام راحل خانواده ایثارگران ستون انقلاب هستند و براین اساس وظیفه صیانت از این ستون را بر عهده داریم.

وی با بیان اینکه بنیاد شهید محراب دستگاه‌های انقلابی است، تأکید کرد: دستگاه‌های انقلابی وظیفه دارند این محراب را در تمام حالات خود محکم نگه دارند.  

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان بیان کرد: نگاه ‌و توجه به جامعه ایثارگران لرستانی بیش از پیش باشد و این قشر همچنان منتظر صحبت‌های رئیس‌جمهور در صحن مجلس هستند.

انتهای پیام



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×