» آخرین اخبار » گیلان » معاون قضایی دادستان کل کشور از مجتمع بندری آستارا بازدید کرد

معاون قضایی دادستان کل کشور از مجتمع بندری آستارا بازدید کرد

خرداد ۱۱, ۱۴۰۱ 0۰


ایسنا/گیلان
معاون قضایی دادستان کل کشور از روند پیشرفت و توسعه زیرساخت های بندری شهرستان آستارا بازدید کرد و خواستار رفع ایرادات فنی موجود در این بندر شد.

سعید عمرانی در جریان سفر به شهرستان مرزی بندر آستارا با حضور جمعی از مسئولان از مجتمع بندری و منطقه ویژه اقتصادی آستارا بازدید کرد.

وی در این سفر از روند پیشرفت، ساخت و ساز تأسیسات و انبارهای جدید، دستگاه مکنده غلات، سیلو های غلات، سومین اسکله اختصاصی در حال احداث ترمینال غلات و همچنین محوطه دو پست اسکله این بندر مهم و مرزی شمال کشور بازدید و موانع موجود را بررسی کرد. گفتگو با دادستان کل استان گیلان، نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی، فرماندار، دادستان و رییس دادگستری آستارا، مدیران مجتمع بندری آستارا، پیمانکاران پروژه‌های بندر و منطقه ویژه اقتصادی آستارا و صدور دستورات لازم در جهت پیشرفت روند ساخت و سازو لایروبی در این بندر از دیگر برنامه‌های سفر معاون قضایی دادستان کل کشور به شهرستان مرزی بندر آستارا بود.

سعید عمرانی در این بازدید با اشاره به اینکه زیرساخت‌های منطقه ویژه اقتصادی بندر آستارا هر چه سریع‌تر باید فراهم شود، خواستار رفع برخی ایرادات فنی از جمله لایروبی در این بندر شد و گفت: در نبود زیرساخت‌های اولیه لازم در منطقه ویژه اقتصادی آستارا و این مجتمع بندری مهم استان گیلان، تجار سرمایه‌گذاری نخواهند کرد.

وی تصریح کرد: آستارا یک بندر مهم ملی ایران در شمال کشور است و باید از ظرفیت مرزهای سه گانه آن به نحوه احسن برای توسعه اقتصادی کشور بهره برد.

انتهای پیام



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×