» دسته‌بندی نشده » آغاز عملیات تکمیل طرح‌های فاضلاب شهرهای آبادان و خرمشهر

آغاز عملیات تکمیل طرح‌های فاضلاب شهرهای آبادان و خرمشهر

مهر ۱۹, ۱۴۰۱ 0۰


ایسنا/خوزستان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان از آغاز عملیات اجرایی تکمیل طرح‌های فاضلاب شهرهای آبادان و خرمشهر با اعتبار ۲ هزار میلیارد تومان خبر داد.

محمدرضا کرمی نژاد در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: یکی از مهمترین اقدامات مورد نظر در شهرهای آّبادان و خرمشهر بحث اجرایی تکمیل طرح‌های فاضلاب این دو شهرستان بود که خوشبختانه از روز گذشته عملیات اجرایی این طرح‌ها آغاز شده است.

وی افزود: طرح تکمیل شبکه فاضلاب آبادان شامل احداث ۹ ایستگاه پمپاژ، اجرای ۱۲۰ کیلومتر خطوط اصلی و فرعی و نصب ۲۰ هزار انشعاب فاضلاب و ۱۶۰کیلومتر لوله‌گذاری است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: طرح تکمیل فاضلاب شهر آبادان با اعتبار یک هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان در مدت سه سال اجرایی خواهد شد تا مشکل فاضلاب این شهرستان بعد از چند سال حل شود.

کرمی نژاد عنوان کرد: طرح فاضلاب شهر خرمشهر نیز شامل احداث ۸ ایستگاه پمپاژ، اجرای ۸۰ کیلومتر خطوط اصلی و فرعی، نصب ۱۳ هزار و ۷۵۰ فقره انشعاب فاضلاب و اجرای ۱۱۰ کیلومتر لوله‌گذاری است.

وی با اشاره به اعتبار ۸۰۰ میلیارد تومانی اجرای طرح تاسیسات فاضلاب شهر خرمشهر ادامه داد: این ۲طرح توسط قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء و از محل تهاتر نفت اجرا خواهند شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان در پایان گفت: امیدواریم با تکمیل به موقع این طرح‌های مهم فاضلاب در شهرستان‌های آبادان و خرمشهر شاهد حل مشکل فاضلاب در این دو شهرستان باشیم.

انتهای پیام



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×