» آخرین اخبار » گیلان » تبعید پایان رافت و تیمش به سردارجنگل رشت

تبعید پایان رافت و تیمش به سردارجنگل رشت

فروردین ۱۵, ۱۴۰۱ 0۰


به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، با توجه به‌عدم تکمیل پروژه نور ورزشگاه وحدت آستارا و تا زمان نصب کامل پروژکتورها، تیم شهرداری آستارا در ورزشگاه سردار جنگل رشت پذیرای حریفان خواهد بود. 

بر همین اساس دیدار روز سه شنبه تیم‌های شهرداری آستارا و استقلال ملاثانی از هفته بیست و چهارم لیگ یک در ورزشگاه سردار جنگل رشت برگزار خواهد شد. 

فاصله آستارا تا رشت ۱۷۳ کیلومتر است و حداقل ۳ ساعت و ۵ دقیقه طول می‌کشد تا بازیکنان رافت از شهر آستارا تا رشت برسند. 

شهرداری آستارا در دیدار گذشته مقابل ملوان بندر انزلی نمایش قابل قبولی نداشت و در نهایت از تیم صدر جدولی لیگ دسته یک این دیدار حساس و سرنوشت ساز را واگذار کرد. 

پس از پایان دربی گیلان پایان رافت با مصاحبه جنجالی بر مازیار زارع و بابک‌پور غلامی مربیان تیم ملوان تاخت و آن‌ها را بابت کنترل نکردند شعارهای هواداران ملوان سرزنش کرد و سخنانی بر زبان آورد که مورد انتقاد اهالی فوتبال شد و سر و صدای زیادی در فضای مجازی و رسانه‌ها به پا کرد. 

البته مازیار زارع هم پس از صحبت‌های جنجالی سرمربی شهرداری آستارا به صورت غیر مستقیم و با سیاست پاسخ مربی شهرداری آستارا را داد. 

حالا پس از گذشت از حواشی هفته قبل شهرداری آستارا مجبور است به دلیل نداشتن شرایط میزبانی زیر نور به استادیوم سردارجنگل برود و با چالش جدیدی روبرو شود.

به گزارش فارس، شهرداری آستارا در هفته ۲۳ با ۳۳ امتیاز در رتبه ششم جدول جای گرفت و ملوان با ۵۰ امتیاز در صدر جدول قرار دارد. 

انتهای پیام/۸۴۰۰۸




این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

farsnews

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *