» آخرین اخبار » گیلان » روحیه مطالبه گری خبرنگاران حفظ و تقویت شود

روحیه مطالبه گری خبرنگاران حفظ و تقویت شود

اسفند ۱۲, ۱۴۰۰ 0۰


ایسنا/گیلان مدیرکل ارشاد اسلامی گیلان، با اشاره به مطالبه گری رسانه ها در حوزه تولید و اشتغال استان، بیان کرد: آغاز به کار مجدد تعدادی از کارخانجات و واحدهای تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل گیلان ثمره تلاش و مجاهدت رسانه ای بود و لذا این روحیه باید در خبرنگاران حفظ و تقویت شود.

رضا ثقتی در کارگاه آموزشی حقوق در رسانه، از خبرنگاران به عنوان جهادگران عرصه تبیین یاد کرد و گفت: خبرنگاران همواره در راستای اعتلای انقلاب و اهداف نظام اسلامی گام برداشته اند.

وی با اشاره به سابقه طولانی و درخشان گیلان در حوزه رسانه و خبررسانی، افزود: اصحاب رسانه گیلان در کشور اثرگذار هستند و در حال حاضر ۴۲۴ رسانه فعال داریم.

مدیرکل ارشاد اسلامی گیلان، با بیان اینکه از نظر تعداد رسانه های مکتوب جایگاه هفتم و از نظر تعداد پایگاه های خبری رتبه سوم کشور را داریم، تصریح کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در حوزه بیمه خبرنگاران نیز نگاه حمایتی دارد.

ثقتی، از رسانه ها خواست با قوت و قدرت به دولت در تحقق برنامه ها کمک کنند و متذکر شد: رسالت خبرنگاران رساندن صدای مردم به گوش مسئولان است.

وی با اشاره به مطالبه گری رسانه ها در حوزه تولید و اشتغال استان، بیان کرد: آغاز به کار مجدد تعدادی از کارخانجات و واحدهای تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل گیلان ثمره تلاش و مجاهدت رسانه ای بود و لذا این روحیه باید در خبرنگاران حفظ و تقویت شود.

مدیرکل ارشاد اسلامی گیلان، یکی دیگر از رسالت های مهم خبرنگاران تزریق امید و آرامش و همدلی به جامعه دانست و خاطرنشان کرد: برای پیشرفت و توسعه گیلان به امنیت و آرامش نیاز داریم تا اعتمادسازی در سرمایه گذاران ایجاد شود.

انتهای پیام



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×