» آخرین اخبار » گیلان » قطع ارائه خدمات اتاق اصناف آستارا به فاقدین کارت واکسن

قطع ارائه خدمات اتاق اصناف آستارا به فاقدین کارت واکسن

دی ۹, ۱۴۰۰ 0۰


ایسنا/گیلان رئیس اتاق اصناف بندر مرزی آستارا گفت: ارائه خدمات اتاق اصناف آستارا به فاقدین کارت واکسن که از پنجم دی ماه ۱۴۰۰ مدارک خود را به اتاق ارائه ندهند، قطع می شود.

حسین ابوالحسنی، در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: کلیه متصدیان واحدهای صنفی باید از تاریخ پنجم دی ماه ۱۴۰۰ کارت تزریق واکسن کرونا را برای درج در پرونده خود به اتاق اصناف تحویل دهند.

وی ادامه داد: هیچ گونه خدماتی توسط اتاق به فاقدین کارت واکسن و صنوفی که کارت خود را به اتاق تحویل ندهند، ارائه نخواهد شد.

ابوالحسنی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به اطلاعیه اتاق اصناف ایران، خاطرنشان کرد: به دنبال ورود سویه جدید اومیکرون کرونا به کشور و سرایت‌پذیری بسیار بالای آن، هرگونه کوتاهی در همت بالاتر و جدی‌تری در اجرای پروتکل‌های بهداشتی وظیفه همگان است.

وی با اشاره به اینکه، جامعه اصناف با تلاش‌ها و همکاری‌ها، اقدامات مؤثر و پیگیری‌های مجدانه در اجرای صحیح ابلاغیه‌های ستاد ملی مبارزه با کرونا طی ۲۱ ماه اخیر، داشته است، افزود: انتظار می رود زیر مجموعه این اتاق همچنان با مسئولیت‌پذیری اجتماعی در رعایت پروتکل‌های بهداشتی و افزایش آن به سطح بیش از ۹۰ درصد، موجب قطع زنجیره انتقال این ویروس منحوس در جامعه گردند.

رئیس اتاق اصناف بندر مرزی آستارا در ادامه با بیان اینکه هشدارهای مقامات بهداشتی برای جلوگیری از شکل‌گیری موج جدید شیوع کرونا صادر شده است، تصریح کرد: به منظور حفظ سلامت آحاد مردم و خانواده اصناف و جلوگیری از خسارات جانی و مالی، بازرسان اتحادیه‌های صنفی به همراه بازرسان سایر دستگاه‌ها نسبت به برخورد قانونی و عاجل با متخلفان اقدام خواهند کرد.

وی اضافه کرد: لذا از تمامی واحدهای صنفی انتظار می‌رود تا با دقت و توجه بیشتری به استفاده از ماسک، شستشوی دست‌ها و حفظ فاصله اجتماعی و استفاده از تجهیزات مناسب تهویه هوا بپردازند و در این راستا مروج اجرای پروتکل‌های بهداشتی از سوی مشتریان و مراجعان به واحد صنفی خود نیز باشند.

ابوالحسنی، در پایان تأکید کرد: دریافت دوز سوم واکسن کرونا در کنار رعایت پروتکل‌های بهداشتی زمینه کاهش آمار مبتلایان به بیماری کرونا و عدم تعطیلی واحدهای صنفی را فراهم می آورد.

انتهای پیام



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×