» آخرین اخبار » گیلان » مبارزه با فساد و رانت شعار راهبردی دولت سیزدهم است

مبارزه با فساد و رانت شعار راهبردی دولت سیزدهم است

شهریور ۵, ۱۴۰۲ 0۰


به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، اسدالله عباسی استاندار گیلان ظهر امروز در همایش روز کارمند در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت با بیان اینکه روحیه مدیریت جهادی در بین مدیران باید رواج و گسترش پیدا کند، اظهار کرد: آنچه که ما امروز به عنوان روحیه استکبارستیزی باید در بین مدیران رواج پیدا کند عملکرد جهادی است.

وی با تأکید بر اجرای درست و سریع قانون در توجه به قانون‌مداری در بین مدیران گفت: قانون‌مداری و رعایت قانون در کشور خوب است ولی باید در عمل به قانون سرعت بخشید نه اینکه با بوروکراسی اداری مانع از انجام وظایف شود.

استاندار گیلان با تکلیف به مدیران دستگاه‌های اجرایی در خصوص تکریم ارباب رجوع و حل مشکلات مردم افزود: مدیران نباید مردم را برای انجام امور پشت درب خود نگه دارند و این اقدام به هیچ عنوان پذیرفته نیست و این پیچیدگی‌ها باید حل شود.

عباسی مبارزه با فساد و رانت را یک شعار راهبردی در دولت سیزدهم دانست و بیان کرد: انجام هیچگونه فسادی در جمهوری اسلامی پذیرفته نیست و در دولت سیزدهم در برخورد با فساد هیچگونه مماشاتی ندارد.

وی با تأکید بر ضرورت توزیع عادلانه ثروت و منابع در بین مردم در جمهوری اسلامی بیان کرد: عادلانه برخورد کردن با ارباب رجوع و توزیع عادلانه منابع در بین مردم و نهادها یکی از شعارهای شهیدان رجایی و باهنر بود که در دولت سیزدهم به آن توجه شده است.

نماینده عالی دولت در گیلان با بیان اینکه شیوه مدیریتی در عرصه‌های مختلف در بین مدیران باید به‌روزرسانی شود، تصریح کرد: نیاز به تکنولوژی روز در سیستم اداری کشور یک اصل بسیار مهم است و ذهن و اندیشه انسان نیز همین گونه است لذا مدیران باید خود را در عرصه‌های مختلف بروز رسانی کنند.

عباسی با انتقاد از تزریق نا امیدی در جامعه توسط برخی از تریبون‌ها گفت: از برخی تریبون‌ها صحبت‌های امیدوار کننده به گوش نمی‌رسد زیرا بیان  برخی از نقدها‌ منجر به ایجاد نا امیدی در کشور و استان می‌شود و اینجاست که مدیران باید وارد عمل شده و جهاد تبیین کنند.

پایان پیام/۸۴۰۰۷




منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

farsnews

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×