» آخرین اخبار » گیلان » سردار عبدالله پور: دومین کنگره هشت هزار شهید گیلان در بهار سال آینده برگزار می‌شود

سردار عبدالله پور: دومین کنگره هشت هزار شهید گیلان در بهار سال آینده برگزار می‌شود

مرداد ۳۱, ۱۴۰۲ 0۰


به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سردار محمد عبدالله‌پور فرمانده سپاه قدس گیلان در حاشیه افتتاح یادمان شهدای گمنام درمحوطه دانشگاه پیام نور و حوزه علمیه امیرالمومنین رشت و در جمع خبرنگاران با بیان اینکه زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا باید به یک اصل در نظام مقدس جمهوری اسلامی مبدل شود، اظهار کرد: ایران اسلامی ایستادگی و سربلندی خود را مدیون خون پاک شهیدان هستند از این رو باید با ساخت یادمان و برگزاری مراسمات یادواره شهدا زنده نگه داشته شود.

وی با اشاره به حضور ۱۴۲ شهید گمنام در گیلان گفت: با تلاش‌های انجام شده در چند سال گذشته و با افتتاح ۲ یادمان شهدای گمنام در رشت، تعداد این یادمان‌ها در گیلان به ۵۳ عدد رسیده است.

 فرمانده سپاه قدس گیلان، نقش بسیج سازندگی در ساخت یادمان شهدای گمنام در استان را بسیار مهم برشمرد و افزود: برای هر یک از این ۲ یادمان، ۱۵ میلیارد ریال از سوی سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان  و خیرین نیکوکار هزینه شده است.

عبدالله‌پور از برگزاری دومین کنگره سرداران و هشت هزار شهید والامقام گیلان در بهار سال آینده خبر داد و بیان کرد: تمامی هماهنگی‌ها برای برگزاری باشکوه این کنگره در استان انجام و کمیته‌های مختلف در حال انجام وظایف محوله له خود هستند.

وی با اشاره به توزیع هشت هزار بسته معیشتی در گیلان تصریح کرد: در راستای برگزاری کنگره هشت هزار شهید گیلان، امروز این تعداد بسته معیشتی تهیه و در اختیار نیازمندان قرار گرفت.

پایان پیام/۳۳۸۹




منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

farsnews

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×