» آخرین اخبار » گیلان » تکمیل خطوط تولید کارخانه پوشش رشت در آینده نزدیک

تکمیل خطوط تولید کارخانه پوشش رشت در آینده نزدیک

مهر ۲۰, ۱۴۰۱ 0۰


ایسنا/گیلان دادستان مرکز گیلان، با ابراز امیدواری از افتتاح سالن های دیگر خط تولید کارخانه پوشش اظهار کرد: پس از تکمیل دستگاه ها و راه اندازی سایر خطوط تولید، ۲۰۰ نفر نیروی کار می تواند در این کارخانه فعالیت کند.

حجت الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی، رئیس کل دادگستری استان گیلان به همراه سید مهدی فلاح میری، دادستان مرکز استان و تعدادی از مسئولان قضایی از فازهای در حال تولید کارخانه پوشش رشت بازدید کرد.

سید مهدی فلاح میری، دادستان مرکز استان گیلان در حاشیه این بازدید، با اشاره به اینکه با پیگیری های دستگاه قضایی و همت مسئولان دو خط تولید کارخانه پوشش به صورت آزمایشی راه اندازی شده و در حال فعالیت است، گفت: هم اکنون حدود ۵۰ نفر در این واحد تولیدی مشغول به کار هستند.

وی با ابراز امیدواری از افتتاح سالن های دیگر خط تولید کارخانه پوشش اظهار کرد: پس از تکمیل دستگاه ها و راه اندازی سایر خطوط تولید، ۲۰۰ نفر نیروی کار می تواند در این کارخانه فعالیت کند.

دادستان مرکز گیلان با تشکر از مدیر مجموعه پوشش که علی رغم کاستی ها و مشکلات و موانع فراوان در راستای احیای این واحد تولیدی تلاش می نماید از مدیران شرکت آتیه دماوند خواست تا با توجه به مرتفع شدن مشکلات حقوقی این کارخانه، مساعدت های مالی بیشتری را معمول کنند تا به زودی شاهد شکوفایی این مجموعه تولیدی باشیم.

انتهای پیام



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×