» آخرین اخبار » گیلان » انجام مطالعات پدافند غیرعامل در مجتمع بندری انزلی

انجام مطالعات پدافند غیرعامل در مجتمع بندری انزلی

مهر ۱۲, ۱۴۰۱ 0۰


ایسنا/گیلان جانشین رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور با اشاره به اینکه مطالعات پدافند غیر عامل در مجتمع بندری انزلی انجام شده، گفت: هدف از برگزاری مانور ایمنی و تمرینات ارتقای آمادگی های دستگاه ها برای مقابله با شرایط اضطراری ناشی از اقدامات خصمانه و مخرب دشمنان است.

محسن ساسانی در حاشیه مانور ترکیبی اطفای حریق، جستجو، امداد و نجات در اسکله ۱۲ و مقابله با اقدامات خرابکارانه که در مجتمع بندری انزلی برگزار شد، در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: هدف از برگزاری این تمرینات در دستگاه های اجرایی کشور در واقع ارتقای آمادگی های دستگاه ها برای مقابله با شرایط اضطراری ناشی از اقدامات خصمانه و مخرب دشمنان کشور است.

وی افزود: به همین دلیل مطالعاتی در مجموعه دستگاه های اجرایی کشور انجام می‌شود؛ از جمله در سازمان بنادر و دریانوردی و به خصوص بنادر حائز اهمیت که در این بین در مجموعه بندر انزلی نیز مطالعات پدافند غیرعامل انجام شد.

جانشین رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور تصریح کرد: براساس این مطالعات طرح رزمایش امروز توسط مسئولین مربوطه طراحی و تمرین شد و امروز نیز به خوبی با منصه اجرا درآمد.

ساسانی گفت: این تمرین به منظور ارتقای آمادگی عناصر بندری برای مقابله با شرایط اضطراری ناشی از اقدامات خصمانه و مخرب دشمنان کشور بود که در مقایسه با حرکتی که از حدود یک سال پیش در بنادر ما شکل گرفته و پیش آمده بود امروز به مرحله تکامل رسیده و در اجرا به خوبی آن را شاهد بودیم که با انسجام و هماهنگی در حوزه های مختلف از جمله حوزه مدیریت، حراست و یگان حفاظت در برابر حملات مختلف که پیش‌بینی شده بود این هماهنگی و انسجام را دیدیم.

وی با بیان اینکه این مانور دستاورد خیلی خوبی برای ایجاد هماهنگی بین عناصر درگیر در این تمرینات بود، تاکید کرد: امروز عملکرد مناسب و رضایت بخشی در عملیات اجرا شده را شاهد بودیم.

انجام مطالعات پدافند غیرعامل در مجتمع بندری انزلی

انجام مطالعات پدافند غیرعامل در مجتمع بندری انزلی

انجام مطالعات پدافند غیرعامل در مجتمع بندری انزلی

انجام مطالعات پدافند غیرعامل در مجتمع بندری انزلی

انتهای پیام



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×