» دسته‌بندی نشده » لزوم تولید محتوا و ظرفیت سازی برای مقابله با پمپاژ ناامیدی توسط رسانه های غربی

لزوم تولید محتوا و ظرفیت سازی برای مقابله با پمپاژ ناامیدی توسط رسانه های غربی

شهریور ۴, ۱۴۰۱ 0۰


ایسنا/مرکزی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی گفت: پمپاژ ناامیدی توسط امپراطوری رسانه ای غرب در بین مردم نیاز به مقابله دارد که در این حوزه باید اقدامات موثری صورت گیرد و این مهم نیاز به محتوا و ظرفیت سازی و گفتمان سازی دارد.

بهنام نظری روز پنجشنبه سوم شهریور در شورای اطلاع رسانی استان مرکزی با اشاره به شعار دولت سیزدهم مبنی بر با مردم بودن و مردمی بودن اظهار کرد: از آغاز فعالیت دولت سیزدهم  تاکنون ۱۴ جلسه شورای اطلاع رسانی در استان با ۵۷ مصوبه برگزار شده که ۶ جلسه با ۲۹ مصوبه مربوط به سال گذشته و ۸ جلسه با ۲۶ مصوبه مربوط به سال جاری بوده است.

وی با بیان اینکه در راستای رسالت در حوزه خبرنگاری باید ارائه دستاوردهای دولت سیزدهم به مردم به خوبی صورت گیرد، گفت: در سال جاری کیفیت جلسات بهبود داشته و نیاز است اقدامات مسئولین به آگاهی مردم برسد و شورای اطلاع رسانی یکی از امکاناتی است که می تواند در راستای ظرفیت سازی و گفتمان سازی موثر باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی تصریح کرد: جلساتی در راستای اطلاع رسانی برگزار شده که یکی از جلسات مختص به این مهم بود که دستگاه های اجرایی مکلف هستند حداکثر ۳ در هزار اعتبارات هزینه ای پرداخت شده خزانه را از محل اعتبارات ابلاغی با هماهنگی دبیرخانه شورای اطلاع رسانی در عرصه اطلاع رسانی هزینه کنند.

نظری اضافه کرد: پمپاژ ناامیدی توسط امپراطوری رسانه ای غرب در بین مردم نیاز به مقابله دارد که در این حوزه باید اقدامات موثری صورت گیرد  و این مهم نیاز به محتوا و ظرفیت سازی و گفتمان سازی دارد و تبلور این اقدامات در شورای اطلاع رسانی نیاز به ساختار چابک تر و به روز تر و تامین منابع مالی دارد.

وی خاطرنشان کرد: لازم است دبیرخانه شورای اطلاع رسانی استان که در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مستقر است تقویت شده و کمبود نیرو و اعتبارات این مجموعه تامین شود. در حوزه محتواسازی ظرفیت کافی در استان ها وجود دارد و نیاز است از سوی شورای اطلاع رسانی کشور حمایت لازم از شوراهای استانی صورت گیرد.

نظری افزود: روابط عمومی ها بلندگوی اقدامات دستگاه های اجرایی نباشند و با ظرفیت سازی و اخبار متنوع و متعدد به فعالیت رسانه ای بپردازند.

وی ادامه داد: مدیران روابط عمومی ها باید از کنج عزلت خارج شوند و با رویکرد جدید به تولید محتوا علیه جنگ  رسانه ای بپردازند.

انتهای پیام



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×