» دسته‌بندی نشده » میزان بیکاری موجود، شایسته استان مرکزی نیست

میزان بیکاری موجود، شایسته استان مرکزی نیست

تیر ۳۱, ۱۴۰۱ 0۰


ایسنا/مرکزی نماینده مردم استان مرکزی در مجلس خبرگان رهبری گفت: میزان بیکاری در استان و بویژه در اراک شایسته این استان و موقعیت آن نیست.

آیت الله محسن اراکی روز جمعه ۳۱ تیرماه ۱۴۰۱ در جلسه دیدار خانواده شهدا، ایثارگران و نخبگان استان مرکزی با رییس جمهور که در اراک برگزار شد، اظهار کرد: استان مرکزی، استان قله هاست و باید این استان آنچنان که شایسته است مورد رسیدگی قرار گیرد، بالاترین این قله ها امام خمینی(ره) است و این استان در تمام عرصه های علمی و هنری و ادبی و سیاسی افتخاراتی دارد.

وی با تاکید بر اینکه استان مرکزی مردمی با استعداد دارد افزود: سرزمین حاصلخیر و صنعت و کشاورزی گسترده و پر رونق استان مرکزی مورد توجه است، اما با وجود این ظرفیت ها امروز کشاورزی ما تشنه است و نیاز به آب دارد، عرصه کشاورزی باید به طور خاص مورد توجه قرار گیرد.

نماینده مردم استان مرکزی در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: میزان بیکاری در استان بویژه در اراک شایسته این شهرستان و موقعیت آن نیست. استان مرکزی صنایع موفق و زیادی دارد که این صنایع برای رفع مشکلات خود نیازمند پشتیبانی و توجه هستند.

اراکی با اشاره به اینکه استان ما استان فرهنگی است، بیان کرد: قله های فرهنگی کشور از جمله امام خمینی(ره)، پروفسور حسابی و … از این استان برخاسته اند و امیدواریم با توجه به این ویژگی ها به فرهنگ استان توجه ویژه شود. امیدواریم نسل جدیدی از پیشرفت را در تمام عرصه ها شاهد باشیم.

انتهای پیام



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×