» آخرین اخبار » گیلان » اعزام ۸۰ نفر از بندرانزلی به راهیان نور غرب کشور

اعزام ۸۰ نفر از بندرانزلی به راهیان نور غرب کشور

تیر ۲۴, ۱۴۰۱ 0۰


ایسنا/گیلان فرمانده سپاه ناحیه بندرانزلی گفت: صبح امروز جهت بازدید از مناطق عملیاتی غرب کشور ۸۰ نفر از انزلی در قالب دو اتوبوس به این مناطق اعزام شدند.

سرهنگ حمید جانباز در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته جهت بازدید از مناطق عملیاتی غرب کشور امروز ۸۰ نفر از انزلی در قالب دو اتوبوس به این مناطق اعزام شدند از مناطق عملیاتی پاوه، بازی‌دراز و دیگر مناطق عملیاتی استان کرمانشاه بازدید کنند.

وی افزود: حضور در مناطق عملیاتی و آشنایی جوان‌ها با مناطقی که همشهریانشان در آنجا حضور داشتند و از وجب به وجب خاک کشور دفاع کردند قطعا ما را با زحمات شهدا بیشتر آشنا می‌کند.

جانباز با بیان اینکه انزلی ۴۱۸ شهید دارد، تصریح کرد: در مناطق عملیاتی غرب کشور صحنه نبرد بسیار سخت‌تر از جنوب بوده و از هر طرف در محاصره بودیم و دشمن می‌توانست از هر طرف حمله کند و آسیب بزند.

وی افزود: یادمان‌هایی که بازدیدکنندگان در غرب کشور حضور پیدا می‌کنند متوجه می‌شوند که جوان‌های زمان جنگ با چه امکاناتی از انقلاب و نظام دفاع کردند و لحظه‌ای از دفاع غفلت نکردند.

فرمانده سپاه ناحیه بندرانزلی تاکید کرد: وقتی اینها را ببینند و از رشادت‌ها و جانفشانی‌ها از نزدیک آشنا شوند بیشتر از قبل قدر اقتدار، امنیت و عظمت نظام اسلامی را می‌دانند لذا برای هر ایرانی حضور در آن مناطق واجب است.

وی گفت: همین الان هم جوانان ما برای دفاع از مرزهای کشور در آن مناطق ایستاده‌اند زیرا ارتفاعات در غرب به شکلی است که اگر یک لحظه غفلت کنند ضد انقلاب آنجا جولان می‌دهد و هر از گاهی شهید تقدیم انقلاب می‌کنیم.

جانباز در ادامه با اشاره به فعالیت‌های فرهنگی دیگر در طی تابستان تصریح کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته از هفته آینده در جمع‌آوری سنبل آبی در تالاب انزلی با دستگاه‌های مربوطه مشارکت خواهیم داشت.

وی با اشاره به اجرای طرح ساحلی که یکی دیگر از برنامه‌های فرهنگی است، تصریح کرد: در حال حاضر انزلی یک طرح دریا دارد که در اختیار شهرداری است و با کمک اداره تبلیغات اسلامی برنامه‌های فرهنگی در آنجا اجرا می‌کنیم.

فرمانده سپاه ناحیه بندرانزلی خاطرنشان کرد: همچنین در ایام دهه ولایت و امامت پایگاه‌های بسیج با کمک سایر مجموعه‌های مردمی اقدام به برپایی جشن غدیر کردند که استقبال خوبی صورت گرفت علاوه بر آن همه پایگاه‌ها در طی ایام تابستان برنامه‌های ویژه برای جوانان و نوجوانان دارند.

انتهای پیام



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×