» آخرین اخبار » گیلان » تردد بالغ بر ۸۸۷ هزار خودرو در گیلان طی پنج روز اخیر

تردد بالغ بر ۸۸۷ هزار خودرو در گیلان طی پنج روز اخیر

خرداد ۱۶, ۱۴۰۱ 0۰


ایسنا/گیلان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، با بیان اینکه طی پنج روز گذشته شاهد افزایش ۱۳۶ درصدی ورود به گیلان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته هستیم، گفت: مجموع تردد در محورهای استان ۸۸۷ هزار و ۴۳۵ وسیله نقلیه است.

فریبرز مرادی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به آخرین وضعیت تردد در ایام تعطیلات، اظهار کرد: از ۱۱ لغایت ۱۵ خرداد شاهد ورود تعداد ۴۸۹ هزار و ۳۰۴ وسیله نقلیه به استان و خروج تعداد ۳۹۸ هزار و ۱۳۱ وسیله نقلیه از استان بودیم.

وی مجموع تردد در محورهای استان را ۸۸۷ هزار و ۴۳۵ وسیله نقلیه دانست و تصریح کرد: بیشترین میزان ورودی از طریق محور آزادراه قزوین – رشت با تعداد ۲۳۱ هزار و ۷۹۱ وسیله نقلیه و پس از آن محور رامسر – چابکسر با تعداد ۱۳۲ هزار و ۱۳۸ وسیله بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان همچنین بیشترین میزان خروجی را از طریق محور آزادراه رشت – قزوین با تعداد ۱۴۵ هزار و ۶۲۷ وسیله نقلیه دانست و متذکر شد: بیشترین میزان ورودی مربوط به ۱۳ خرداد با تعداد ۱۳۰ هزار و ۷۹۴ وسیله نقلیه و بیشترین میزان خروجی مربوط به ۱۵ خرداد با تعداد ۱۳۵ هزار و ۱۸ وسیله نقلیه است.

مرادی با بیان اینکه در مدت مذکور شاهد افزایش ۱۳۶ درصدی ورود به گیلان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته هستیم، اضافه کرد: همچنین در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۱۴۸ درصد افزایش خروج از استان داشتیم.

انتهای پیام



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×