» آخرین اخبار » گیلان » برگزاری یادواره ۱۷ شهید ورزشکار شهرستان آستارا
برگزاری یادواره ۱۷ شهید ورزشکار شهرستان آستارا

برگزاری یادواره ۱۷ شهید ورزشکار شهرستان آستارا

آذر ۳, ۱۴۰۰ 1۰


ایسنا/گیلان یادواره ۱۷ شهید گرانقدر ورزشکار بندر مرزی آستارا با حضور پرشور اقشار مختلف مردم در بقعه متبرکه امامزادگان ابراهیم (ع) و قاسم (ع) این شهرستان برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین کریم عاشوری، استاد قشر سازمان بسیج ورزشکاران استان گیلان، شامگاه روز گذشته در این آیین، اظهار کرد: “سردار سپهبد قاسم سلیمانی” به عنوان شهید شاخص و فاخر در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که در زمان خدمت خود، شخصیت های مهم و برجسته جهانی ساعت ها منتظر می ماندند تا با وی ملاقات کنند.

وی با بیان اینکه در جنگ هشت ساله ایران و عراق، شهدای گرانقدری با اهدای خون خود از آرمان‌های انقلاب دفاع کردند، خاطرنشان کرد: در میان این شهدا، چهره‌های علمی، هنری، ورزشی و سایر اقشار مردم به چشم می‌خورد.

وی با اشاره به ۱۷ شهید ورزشکار شهرستان آستارا، تصریح کرد: این بسیار مهم است که شهرستانی دارای شهدای فاخر با روحیه ورزشکاری باشد.

حجت الاسلام عاشوری با تاکید بر اینکه “ایمان” مهمترین شاخصه شهدای انقلاب است، تصریح کرد: داشتن ایمان دینی سبب شده است تا سرمایه‌گذاری‌های کلان دشمنان در جنگ رسانه ای و فضای مجازی سال های اخیر، همانند دوران دفاع مقدس، همچنان در مقابل آرمان های انقلابی و دینی ملت ایران شکست بخورد.

وی اضافه کرد: انقلاب اسلامی ایران زمینه ساز یک انقلاب بزرگ جهانی است و همچنان با قدرت به مسیر خود ادامه می دهد.

به گزارش ایسنا، این مراسم به مناسبت هفته بسیج و با همکاری اداره ورزش و جوانان شهرستان مرزی بندر آستارا، بسیج ورزشکاران و هیئت امنای امامزادگان ابراهیم (ع) و قاسم (ع) و در حضور خانواده معظم شهدا برگزار شد.

برگزاری یادواره ۱۷ شهید ورزشکار شهرستان آستارا

انتهای پیام



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×