» آخرین اخبار » گیلان » نماز بهترین راه ارتباط با خداست

نماز بهترین راه ارتباط با خداست

خرداد ۱۲, ۱۴۰۱ 0۰


ایسنا/گیلان فرمانده سپاه قدس گیلان، با تاکید بر لزوم توجه به حفظ ارتباط معنوی نوجوانان با پروردگار بیان کرد: بهترین راه ارتباط با خدا، در درجه اول همین نمازی است که می خوانید.

سردار محمد عبدالله پور در مراسم جشن تکلیف دختران به مناسبت میلاد با سعادت حضرت فاطمه معصومه(س) در حسینیه حضرت اباالفضل العباس(ع) سپاه قدس استان، با بیان اینکه جشن تکلیف شروع  یک رابطه عاطفی و احساسی با پروردگار است، اظهار کرد: جشن تکلیف یعنی اینکه نوجوان به مرحله‌ای رسیده که این قابلیت را پیدا کرده که خدای متعال با او حرف بزند لذا تکلیف یعنی ماموریتی که خدای متعال به شما می‌دهد که اگر این ماموریت را به بهترین وجه انجام بدهید، زندگی شخصی، خانوادگی و اجتماعی خود را به خوشبختی نزدیک می‌کنید.

وی یکی از اهداف به سن تکلیف رسیدن را مستحکم شدن بنیه معنوی در نوجوانان دانست و گفت: نوجوانان در طول عمر خود حوادث و اتفاقات بسیار زیادی را خواهند دید، به این منظور اگر بنیه معنوی آنان مستحکم باشد، در برخورد با این حوادث، شجاعانه، سربلند و پرافتخار به پیش خواهند رفت.

فرمانده سپاه قدس گیلان آشنایی نوجوانان با وظایف و تکالیف دینی خود را وظیفه خانواده دانست و بیان کرد: پدران و مادران نقش بسیار مهمی در افزایش روحیه معنوی و آشنایی فرزندان خود با وظایف دینی دارند لذا اگر این وظایف به درستی برای نوجوانان تبیین شود، از دین و انجام فضائل دینی لذت خواهند برد، زیرا استکبار هدفش کاهش تاثیر دین در جامعه به ویژه در بین نوجوانان و جوانان است.

عبدالله پور با تاکید بر لزوم توجه به حفظ ارتباط معنوی نوجوانان با پروردگار بیان کرد: بهترین راه ارتباط با خدا، در درجه اول همین نمازی است که می خوانید. از همین حالا و از همین دوران آغاز تکلیف سعی کنید نماز را خوانده و ارتباط خود را با پروردگار افزایش دهید.

به گزارش ایسنا، جشن تکلیف دختران کارکنان و بازنشستگان سپاه قدس گیلان با حضور ۶۰ نفر از نوجوانان در حسینیه سپاه قدس گیلان برگزار شد که در این جشن دختران به سن تکلیف رسیده با خواندن سرود «سلام فرمانده» با حضرت ولی عصر(عج) بیعت کردند.

انتهای پیام



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×