» آخرین اخبار » گیلان » تقویت رگبارها طی فردا و جمعه/ افزایش نسبی دما از هفته آینده

تقویت رگبارها طی فردا و جمعه/ افزایش نسبی دما از هفته آینده

اردیبهشت ۲۱, ۱۴۰۱ 0۰


ایسنا/گیلان مدیرکل هواشناسی گیلان، از تقویت سامانه ناپایدار از پیش از ظهر فردا خبر داد و تصریح کرد: رگبار باران و رعد و برق و وزش باد شدید و کاهش نسبی دما به ویژه طی بعد از ظهر و شب فردا و روز جمعه مورد انتظار است.

محمد دادرس در گفت وگو با ایسنا، آسمان گیلان را نیمه ابری تا ابری و مه آلود همراه با بارش پراکنده و وزش باد دانست و اظهار کرد: متوسط دمای هوای استان بین ۱۳ تا ۲۰ درجه سلسیوس در نوسان است.

وی با بیان اینکه نقشه های هواشناسی نشان دهنده فعالیت سامانه ناپایدار تا پایان هفته در منطقه است، افزود: طی این مدت ابرناکی و مه آلود بودن هوا و رعد و برق و احتمال تگرگ پیش بینی می شود.

مدیرکل هواشناسی گیلان، از تقویت سامانه ناپایدار از پیش از ظهر فردا خبر داد و تصریح کرد: رگبار باران و رعد و برق و وزش باد شدید و کاهش نسبی دما به ویژه طی بعد از ظهر و شب فردا و روز جمعه مورد انتظار است.

دادرس، آبگرفتگی منطقه ای و بالا آمدن ناگهانی سطح آب رودخانه ها، جاری شدن سیلاب موقتی و منطقه ای و خسارت به محصولات کشاورزی و برخورد صاعقه را از جمله پدیده های مورد احتمال دانست.

وی با بیان اینکه از اواخر وقت جمعه شاهد تضعیف ناپایداری ها و روند کاهش ابر خواهیم بود، گفت: افزایش نسبی دما طی هفته آینده مورد انتظار است.

انتهای پیام



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×