» آخرین اخبار » گیلان » افزایش ۲۰۲ درصدی ورود به گیلان از محور رودبار

افزایش ۲۰۲ درصدی ورود به گیلان از محور رودبار

اردیبهشت ۱۳, ۱۴۰۱ 0۰


ایسنا/گیلان فرمانده انتظامی گیلان، با بیان اینکه طی شبانه روز گذشته شاهد افزایش ۲۰۲ درصدی ورود خودرو از محور رودبار به گیلان بودیم، گفت: ۸۲ هزار خودرو وارد گیلان شده است.

سرهنگ عزیزالله ملکی در حاشیه بازدید از محور رودبار، از افزایش ورود خودرو به استان گیلان همزمان با تعطیلات عید فطر خبر داد و اظهار کرد: طی شبانه روز گذشته شاهد افزایش ۲۰۲ درصدی ورود خودرو از محور رودبار به گیلان بودیم.

وی با بیان اینکه ورود به گیلان از محور چابکسر نیز افزایش ۲۶ درصدی داشته است، افزود: طی ۲۴ ساعت گذشته ساعت ورود ۸۲ هزار خودرو به گیلان بودیم که این آمار طی امروز افزایش خواهد یافت.

فرمانده انتظامی گیلان، با اشاره به حجم ترافیک بالا در محورهای ورودی استان، خاطرنشان کرد: از مسافرانی که به گیلان می آیند می خواهیم حتما با پلیس همکاری انتظامی و ترافیکی کنند و در زمان بازگشت مدیریت داشته باشند.

ملکی، از آمادگی پلیس برای تسهیل عبور و مرور و همچنین تامین نظم و امنیت شهروندان و مسافران در تعطیلات عید سعید فطر خبر داد و بیان کرد: برای ایمنی و تسهیل عبور و مرور وسایل نقلیه در مبادی ورودی و خروجی استان، محدودیت‌های ترافیکی در محورهای رشت – قزوین و آستارا – اردبیل و بالعکس برای تردد کلیه تریلرها و کامیون‌ها اعمال می‌شود.

انتهای پیام



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×