» آخرین اخبار » گیلان » اقامه نماز عید فطر به امامت نماینده ولی فقیه گیلان در فضای باز

اقامه نماز عید فطر به امامت نماینده ولی فقیه گیلان در فضای باز

اردیبهشت ۱۲, ۱۴۰۱ 0۰


ایسنا/گیلان مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در گیلان، با بیان اینکه نماز عید سعید فطر ساعت هشت صبح روز عید به امامت آیت الله فلاحتی در رشت اقامه می‌شود، گفت: این مراسم در صورت مساعد بودن هوا در فضای باز خواهد بود.

حجت الاسلام والمسلمین علی اصغر جهانی، مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در استان گیلان، با اعلام زمان و مکان برگزاری نماز عید فطر در شهر رشت، اظهار کرد: مراسم نماز عید سعید فطر در صورت مساعد بودن هوا در میدان مصلا به سمت میدان نیروی دریایی(خیابان جنب مصلای رشت) و در محیط باز برگزار می‌شود.

وی ساعت شروع مراسم را ۷:۳۰ صبح روز سه شنبه، ۱۳ اردیبهشت دانست و افزود: تا ساعت هشت قرائت قرآن، بیان احکام مربوط به نماز عید فطر و زکات فطریه و ادعیه مخصوص خواهیم داشت.

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در گیلان در گفت وگوی خبری باران، با بیان اینکه آیت الله فلاحتی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه رست راس ساعت هشت صبح به ایراد خطبه های نماز عید می پردازد، گفت: نمازگزاران برای نماز عید فطر با خود مهر و سجاده به همراه داشته باشند.

حجت الاسلام جهانی با بیان اینکه تدابیر لازم از سوی این دفتر برای دریافت زکات فطریه و کفاره توسط کمیته امداد و دیگر نهادهای حمایتی و خیریه اتخاذ شده است، اضافه کرد: اتوبوس‌های شرکت واحد رشت همچون روزهای جمعه آمادگی دارند عموم شهروندان را از مکان‌های تعیین شده، رایگان به مصلای رشت برسانند.

به گزارش ایسنا، در صورت بارانی بودن هوا، این مراسم معنوی در داخل مصلا برگزار خواهد شد.

انتهای پیام



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×