» آخرین اخبار » گیلان » کارآفرینان از پتانسل نیروهای انسانی زندان های گیلان استفاده کنند

کارآفرینان از پتانسل نیروهای انسانی زندان های گیلان استفاده کنند

اردیبهشت ۱۱, ۱۴۰۱ 0۰


ایسنا/گیلان دادستان مرکز گیلان، با بیان اینکه کارآفرینان می توانند از پتانسل نیروهای انسانی زندان های گیلان استفاده کنند، ادامه داد: این امر می تواند در بازاجتماعی کردن مددجویان و حفظ کیان خانواده و ایجاد امید به آینده در مددجو و خانواده او مهم باشد.

مهدی فلاح میری در دیدار با مدیرکل زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی گیلان که با موضوع اشتغال زندانیان و خانواده های آنان برگزار شد، گفت: کارآفرینان و سرمایه گذاران می توانند با حضور در زندان و استفاده از تسهیلات ارزنده از نیروهای انسانی مناسب و ارزان برای بخش کارآفرینی و اشتغال خود از این فرصت طلایی برخوردار شوند که دارای اجر معنوی و منفعت هم برای کارفرما و هم زندانی و خانواده اوست.

دادستان مرکز گیلان با دعوت از یکی از کارآفرینان پوشاک برتر کشور در این جلسه و هم اندیشی تخصصی و خرد جمعی برای ارتقا در بخش اشتغال زندان های گیلان، عنوان کرد: جایگاه و اهمیت حرفه آموزی و اشتغال مددجویان می تواند هم برای مددجو و هم خانواده آنان موثر باشد.

وی با بیان اینکه کارآفرینان می توانند از پتانسل نیروهای انسانی زندان های گیلان استفاده کنند، ادامه داد: این امر می تواند در بازاجتماعی کردن مددجویان و حفظ کیان خانواده و ایجاد امید به آینده در مددجو و خانواده او مهم باشد.

رضا محمدی اصل، مدیرکل زندان های گیلان نیز، با بیان اینکه زندان مرکزی رشت به عنوان زندان تحولی در کشور انتخاب شده است، خاطرنشان کرد: از تمامی کارآفرینان دعوت به عمل می آوریم تا با در اختیار قرار دادن نیروهای انسانی ارزان و محیط آماده به کار در چرخه تولید اقتصادی نقش آفرینی کنند که به تبع آن کشور را از وابستگی به بیگانگان نجات خواهد داد و قشر عظیمی از خانواده های زندانیان را نیز در این راه مشغول به کار می کند.

وی یادآور شد: سرمایه گذاران و کارآفرینان کشور و استان با مراجعه به زندان ها توانسته اند طرح، نقشه و بستر راه اندازی کارگاه های بزرگ تولیدی و حتی گردشگری را فراهم سازنند تا بتوانیم به زودی شاهد فعالیت های گسترده باشیم و به مرحله اجرا برسانیم.

انتهای پیام



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×