» آخرین اخبار » گیلان » محدودیت‌های تردد در مسیرهای سه‌گانه راهپیمایی روز قدس

محدودیت‌های تردد در مسیرهای سه‌گانه راهپیمایی روز قدس

اردیبهشت ۸, ۱۴۰۱ 0۰


به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سرهنگ امیر طالبی امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس مورد توجه نیروی انتظامی در کشور است، اظهار کرد: با توجه در پیش بودن روز جهانی قدس و برگزاری راهپیمایی و به منظور  تسهیل در روان‌سازی ترافیکی  محدودیت‌هایی در مسیرهای راهپیمایی در شهر رشت اجرایی می‌شود.

وی با اشاره به ممنوع بودن توقف کلیه وسایل نقلیه در مسیرهای راهپیمایی روز جهانی قدس افزود: راهپیمایی روز قدس در مسیرهای سه گانه برگزار می‌شود، لذا توقف تمام وسایل نقلیه در این مسیرها فقط تا تا پایان راهپیمایی  ممنوع است.

رئیس پلیس راهور گیلان با اشاره به مسیرهای سه گانه راهپیمایی روز قدس در شهر رشت تصریح کرد: مسیر اول: میدان شهدای ذهاب (شهرداری) – خیابان امام خمینی (ره) – میدان فرهنگ – میدان مصلی، مسیر دوم: سپاه پاسداران – میدان پاسداران – خیابان آزادگان – میدان فرهنگ- میدان مصلی، مسیر سوم: ورزشگاه شهید عضدی – خیابان نامجو – خیابان پرستار – میدان فرهنگ – میدان مصلی مسیرهای سه گانه راهپیمایی روز قدس در رشت است.

به گفته طالبی تمامی محدودیت‌های تردد روز قدس در شهر رشت  از امشب پنج شنبه ۸ اردیبهشت تا فردا پایان مراسم روز قدس در این مسیرها اعمال می‌شود.

وی با درخواست از رانندگان در خصوص رعایت محدودیت‌های ترافیکی در شهر رشت بیان کرد: از تمامی رانندگان درخواست دارم به این محدودیت‌ها توجه کنند زیرا اگر خودرویی در مسیرهای سه‌گانه پارک باشد مأموران راهنمایی و رانندگی با استفاده از جرثقیل‌هایی که در اختیار دارند تمامی خودروهای پارک شده در این مسیرها را جابجا می‌کنند.

انتهای پیام/۸۴۰۰۷




این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

farsnews

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *