» آخرین اخبار » سیاست » دختران سرمایه بزرگ کشور هستند/ غرب به زنان نگاه ابزاری دارد

دختران سرمایه بزرگ کشور هستند/ غرب به زنان نگاه ابزاری دارد

اردیبهشت ۱۹, ۱۴۰۳ 1۰


آقای ابراهیم رئیسی در جشن دختران آرمانی اظهار کرد: ولادت با سعادت حضرت فاطمه معصومه را به همه دختران ایران تبریک عرض می‌کنم. 

وی افزود: صمیمانه از برگزار کنندگان این نشست باشکوه تشکر می‌کنم و همچنین کمال سپاس را از دختران، معلمان، مربیان و والدین گرامی آنان دارم.

رئیسی متذکر شد: ما به وجود دختران افتخار می‌کنیم چرا که شما مادران، همسران و معلمان فردا هستید و اندیشه فردای جامعه را به دست خواهید گرفت، بنابراین سرمایه بزرگ این مملکت به شمار می‌آیید.

رئیس قوه مجریه گفت: جایگاه زن و دختر بسیار بالاست و و پیامبر اکرم نیز کوشید تا برای آن که به مردم نادان آن زمان بگوید که دختر و پسر هر دو ارزشمندند وهر دو می‌توانند نمونه و الگو برای جامعه بشری باشند.

وی ادامه داد: دختران هدیه خدا برای جامعه هستند و ما به آنان نگاه ارزشمندی داریم.  ما نه به نگرش غرب که می‌خواهد از زن به عنوان ابزار استفاده کند اعتقاد داریم نه بر این باوریم که زنان هیچ نقشی در جامعه ندارند. زنان نباید در جامعه منزوی شوند و ضمن محوریت در خانواده باید در اجتماع نیز بدرخشند.

رئیس جمهور کشورمان گفت: اساتید، مخترعان و نام آوران ورزشی بسیاری از میان زنان هستند و افتخاراتی که دختران ما در سکو‌های قهرمانی آفریدند و پرچم جمهوری اسلامی را بر افراشتند غیر قابل انکار است.دختران امروز آینده سازان و نقش آفرینان فردا هستند و من می‌خواهم صمیمانه از والدین و معلمان آنها که برای تربیت صحیح آنها می‌کوشند تشکر کنم.

وی افزود: امروز یک روز نمادین است، اما باید در تمامی روز‌های سال به مقام زن و دختر ارج نهاده شود همانطور که پیامبر اکرم پیشوایان اسلام رفتار کردند. امیدوارم کشوری که پرچم برافراشته به دین و قرآن دارد دخترانی تربیت کند که باعث افتخار ایران شوند.

رئیس قوه مجریه در پایان گفت: افتخار می‌کنیم که بتوانیم اقدامات موثری برای پیشرفت دختران کشور انجام دهیم و از مجریان برنامه و اصحاب و رسانه برای تدارک و پوشش این برنامه متشکرم.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دولت



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

باشگاه خبرنگاران جوان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×