» دسته‌بندی نشده » دور اول سفرهای استانی همه مشکلات شناسایی می‌شود

دور اول سفرهای استانی همه مشکلات شناسایی می‌شود

اردیبهشت ۷, ۱۴۰۱ 0۰


رئیس جمهور اعلام کرد که در دور اول سفرهای استانی همه مشکلات شناسایی و نسبت به رفع سریع آن‌ها تصمیم‌گیری خواهیم کرد.

به گزارش ایسنا، آیت الله سید ابراهیم رئیسی در بدو ورود به استان قزوین و حضور در دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) و مزار شهدای گمنام این دانشگاه،  در جمع خبرنگاران اظهار کرد: قزوین ۳۰۰۰ شهید و ۷۰۰۰ جانباز و ایثارگر دارد که بر خود لازم می‌دانم به آنان ادای احترام کنم.

وی ادامه داد: قزوین استانی تاریخی است و در عرصه‌های مختلف بعد از پیروزی انقلاب خوش درخشیده است، شخصیت‌های نامداری در قزوین بوده‌اند، شهید ابوترابی چهره نامدار مقاومت و الهام بخش به همه آزادگان بود.

رییس جمهور تصریح کرد: سفرهای استانی در شرایط کرونایی دشوار است؛ چراکه این شرایط اجازه نمی‌دهد با عموم مردم دیدار داشته باشیم؛ برای همین وزرا در جای جای استان حضور دارند.

وی افزود: استان قزوین دارای ظرفیت‌های بسیاری است و در حوزه‌های مختلف صنعت و کشاوری  قطب محسوب می‌شود، از همه مهمتر ظرفیت نیروی انسانی تحصیلکرده و کارآمد است که در استان قزوین وجود دارد.

رئیسی تصریح کرد: وزرا در جای جای استان حضور دارند و امشب در شورای اداری مصوبات سفر اعلام خواهد شد تا اصحاب رسانه و مردم در جریان قرار بگیرند، زیرا این‌ها بهترین ناظرینی هستند که می‌توانند اقدامات دولت را رصد کنند.

وی افزود: کمبودهایی در استان وجود دارد که مردم از آن‌ها رنج می‌برند لذا طی تماس با مسئولین استان مشکلات و کاستی‌ها را جویا شدم و اولویت‌ها مشخص شده است.

رئیس جمهور خاطرنشان کرد: در سفر به استان‌ها مسائل با اولویت را شناسایی می‌کنیم ،  در دور اول سفرها همه مشکلات دیده و شناسایی می‌شود و نسبت به رفع سریع آن‌ها تصمیم‌گیری خواهیم کرد.

انتهای پیام



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×