» دسته‌بندی نشده » عارف: تعامل با جناح‌های سیاسی را راهبرد اصلی خود می‌دانیم

عارف: تعامل با جناح‌های سیاسی را راهبرد اصلی خود می‌دانیم

اردیبهشت ۱, ۱۴۰۱ 0۰


به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، نشست محمدرضا عارف رئیس بنیاد امید ایرانیان با فعالان رسانه ای بعداز ظهر امروز(چهارشنبه ۳۱ فروردین) برگزار شد.

عارف در این نشست ضمن تسلیت ایام شهادت مولای متقیان علی(ع) در بخشی از اظهاراتش با اشاره به اهمیت مطالبه گری و پاسخگویی اظهار داشت: اگر مطالبه گری راهبرد، جایگاه خوب و واقعی خودش را در نظام ما پیدا کرده بود و همچنین یک نگاه ارزشی به مطالبه گری می شد، وضعمان این نبود.

وی در بخش دیگری از سخنانش به مشکلات معیشتی مردم اشاره کرد و بیان داشت: مردم به دلایل مختلف سرخورده شده‌اند و به مشکلات معیشتی شان توجهی نشده است.

نماینده مردم تهران در مجلس افزود: برا اساس تجربه ۴ دهه گذشته نظام ما باید به سمت حکومت حزبی برود که متاسفانه نه نظام ما و نه سیاست ما توانایی این کار را ندارد.

وی در بخش دیگری از سخنانش در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: همه دولت ها کارشان نفی دولت های قبل است واین زنجیره وار ادامه دارد؛ این‌ مسئله باید در کشور حل شود و از نظرات کارشناسی دول گذشته بهره برد.

رئیس فراکسیون امید مجلس دهم در بخشی دیگر درباره تعامل بین‌جناح های سیاسی گفت: برخی اقدامات در این باره صورت گرفته است و ما این را راهبرد اصلی خود می‌دانیم. خیلی مشترکات داریم و‌ در این باره اعلام آمادگی هم کرده‌ایم.

وی در خصوص مشارکت در انتخابات خاطرنشان کرد: شرکت در انتخابات یک فریضه ملی است؛ ما باید در انتخابات شرکت کنیم هر‌چند ما از نهادهای نظارتی گلایه داریم.

معاون اول رئیس دولت اصلاحات در پاسخ به سوالی درباره از دست دادن سرمایه اجتماعی اصلاحطلبان گفت: ما دولت روحانی را دولت اصلاحات و روحانی را کاندیدای اصلاحات نمی‌دانستیم؛ در سال ۹۲ از کاندیداهای اصلاح طلب عبور کردیم و به روحانی رسیدیم هرچند امروز ظرفیت برگرداندن سرمایه اجتماعی را داریم.

ادامه دارد . . .




این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

farsnews

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *