» دسته‌بندی نشده » آخرین آمار معرفی متقاضیان نهضت ملی مسکن به بانک عامل

آخرین آمار معرفی متقاضیان نهضت ملی مسکن به بانک عامل

فروردین ۲۸, ۱۴۰۱ 0۰


به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، بررسی به روزترین آمار سامانه TEM وزارت راه و شهرسازی تا ۲۰ فروردین ماه سال ۱۴۰۱ پیرامون آخرین وضعیت پروژه‌های نهضت ملی مسکن بیانگر آن است که تاکنون متقاضیان  ۱۸۱ هزار ۶۰۴ واحد مسکونی در قالب ۱۱ هزار ۹۶۷ پروژه به بانک عامل برای پرداخت تسیهلات مسکن معرفی شده‌اند.

بر این اساس، بیشترین متقاضیان معرفی شده به بانک شامل ۸ هزار ۲۶۶ پروژه خود مالک است که ۷۳ هزار ۵۹۳ واحد مسکونی معادل ۴۱ درصد کل متقاضیان معرفی شده است.

علاوه بر این، تاکنون ۳۵ هزار ۲۹۰ متقاضی از بنیاد مسکن، ۲۲ هزار ۷۷۵ متقاضی از پروژه‌های ستاد اجرایی فرمان امام(ره)، ۲۳ هزار ۸۱۱ متقاضی از شهرهای جدید و ۲۳ هزار ۵۲ پروژه از ادارات کل راه و شهرسازی کشور در کنار ۳ هزار ۸۳ پروژه سازمان همیاری شهرداری‌ها مجموع ۱۸۱ هزار ۶۰۴ پروژه یاد شده را در بر می‌گیرد.

لاز به ذکر است، آمار ماخوذه از سامانه TEM مجموع واحدهای مسکونی نهضت ملی مسکن، طرح اقدام ملی و واحدهای مسکن مهر را در خود جای داده است.

پیشتر محمود محمودزاده، معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی از معرفی ۹۵۹ هزار متقاضی به بانک عامل برای دریافت تسهیلات مسکن خبر داده بود که مقایسه این آمار با آمار مستند سامانه TEM بیانگر اختلاف آشکاری است.

انتهای پیام/




این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

farsnews

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *