» آخرین اخبار » گیلان » کاروانِ سلامتِ قرارگاه امام رضا (ع) در رشت اردو زد

کاروانِ سلامتِ قرارگاه امام رضا (ع) در رشت اردو زد

فروردین ۲۷, ۱۴۰۱ 0۰


حجت‌الاسلام‌والمسلمین امیر چهری مسؤول قرارگاه جهادی امام رضا (ع) امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت از اجرای نخستین اردوی جهادی کاروان سلامت در رشت خبر داد و اظهار کرد: این اردوی جهادی با هدف ارتقاء سلامت شهروندان در محلات کم برخوردار رشت اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه در این اردوی جهادی برای بیش از ۴۰۰ نفر ویزیت رایگان ارائه می‌شود، افزود: تست قند خون، فشارخون، ضربان قلب، میزان اکسیژن و کنترل حرارت بدن ازجمله این خدمات است.

 

مسؤول قرارگاه جهادی امام رضا (ع) گیلان با اشاره به دیگر خدمات ارائه‌شده توسط این قرارگاه، گفت: در کاروان سلامت اردوی جهادی، ۴۰ قلم دارو و ۲۵ حلب شیر خشک و ۵۰ بسته پوشک نوزاد جمعاً به ارزش ۱۱۰ میلیون ریال به مراجعه‌کنندگان تجویز و در بین خانواده‌های کم‌بضاعت توزیع شد.

 

چهری با اشاره به اینکه طرح پویش نذر حاج قاسم از دیگر برنامه‌های این قرارگاه است، افزود: محرومیت‌زدایی، ترویج و توسعه فرهنگ جهادی و رضوی از مهم‌ترین اهداف این پویش است.

 

وی با اذعان به اینکه امسال اردوهای جهادی به همت خیرین و جهاد گران در دیگر شهرستان‌های استان نیز اجرا خواهد شد، عموم مردم با هرگونه توانمندی می‌توانند با ثبت‌نام در سه سامانه سایه، بسازیم و پاکاریم در هر نقطه جغرافیایی به اقشار نیازمند و کم‌بضاعت خدمت کنند.

انتهای پیام/۳۳۸۹




این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

farsnews

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *