» آخرین اخبار » گیلان » ملوان صدر جدول را در کرمان از مس کرمان پس گرفت

ملوان صدر جدول را در کرمان از مس کرمان پس گرفت

فروردین ۱۷, ۱۴۰۱ 0۰


به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، دیدار تیم‌های مس شهربابک و ملوان بندرانزلی از هفته بیست و چهارم لیگ دسته یک فوتبال ایران در استادیوم شهدای شهربابک با نتیجه سه بر دو به سود ملوان به پایان رسید. 

ملوان پس از دربی پر حاشیه هفته گذشته و برد شیرینی که به دست آورده بود به دنبال یک پیروزی بود و از طرفی هم برد روز گذشته مس کرمان و باز پسگیری صدر جدول از مسی‌ها انگیزه آن‌ها را دوچندان کرده بود. 

مازیار زارع سرمربی ملوان بندرانزلی در این دیدار، رضا حیدری، سعید کریمی، علیرضا خوشکفا، محمد پورمحمد، پدرام قاضی‌پور، میلاد شعبانلو، صادق بارانی، آرمین انبساطی، ارسلان تفضلی، مهدی مومنی و حمید کاظمی را در ترکیب تیمش قرار داده بود. 

ملوان از ابتدای بازی توپ و میدان را در اختیار داشت و توانست در دقیقه ۳۰ این دیدار توسط حمید کاظمی مهاجم چهارچوب‌شناس خود گل برتری را به ثمر برساند. 

اما زمان زیادی نگذشت تا در دقیقه ۳۴ گل تساوی را از تیم میزبان دریافت کرد و پس از آن هم ملوانی‌ها هر چه زدند به در بسته خورد تا با نتیجه یک بر یک به رختکن رفتند. 

اما ملوان نیمه دوم را طوفانی شروع کرد و با حملات متعدد توانست در دقیقه ۵۰ بازی توسط صادق بارانی گل برتری را به ثمر برساند. 

ملوان پس از گل دوم عقب نکشید و تمام تلاشش را به کار بست تا بتواند گل‌های بیشتری را به ثمر برساند تا تفاضل گل خود با تیم مس کرمان را جبران کند و توانستند در دقیقه ۶۳ توسط حمید کاظمی به ثمر برسانند. 

حمید کاظمی دقیقه ۸۸ بازی میتوانست گل چهارم تیم ملوان و گل سوم خودش را به ثمر برساند ولی تک به تک را به اوت زد تا نتواند در این دیدار هتریک کند. 

در دقیقه ۹۲ تیم مس شهربابک یکی از گل‌های خورده را جبران کرد و دقایقی پایانی را برای ملوان و هوادارانش پر استرسی را ایجاد کرد. 

در پایان ملوان با نتیجه سه بر دو توانست بر میزبان کرمانی خود غلبه کند و پیروز میدان شود. 

ملوان در پایان این دیدار توانست با ۵۳ امتیاز جایگاه صدر جدول را از مس کرمان پس بگیرد و شانس اول صعود به لیگ برتر ایران باشد. 

به گزارش فارس، ملوان بندرانزلی و شهرداری آستارا دو نماینده فوتبال گیلان در لیگ دسته یک فوتبال ایران هستند و هر دو تیم در این فصل شانس این را دارند که به لیگ برتر ایران صعود کنند. 

انتهای پیام/۸۴۰۰۸




این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

farsnews

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *