» آخرین اخبار » گیلان » قوهای سپید انزلی، گرفتار در باتلاق لیگ برتر

قوهای سپید انزلی، گرفتار در باتلاق لیگ برتر

شهریور ۱۸, ۱۴۰۱ 0۰


تیم فوتبال ملوان بعد از گذشت ۵ هفته از لیگ برتر در قعر جدول قرار گرفته است و نشانی از تیمی که سال گذشته قهرمان لیگ یک شده بود، ندارد.

به گزارش ایسنا، ۵ هفته از بیست و دومین دوره لیگ برتر گذاشته است و ملوان با ۲ امتیاز در قعر جدول رده‌بندی قرار گرفته است. تیمی که پس از ۶ سال دوباره به بالاترین سطح فوتبال ایران بازگشته است، خیلی زود در خطر آسانسوری شدن قرار گرفته است و هوادارانش را ناامید کرده است. قهرمان فصل پیش لیگ یک فوتبال ایران، در ۵ هفته ابتدایی ۲ مساوی و ۳ شکست کسب کرده است و این هفته نیز با تیم قدرتمند فولاد خوزستان بازی دارد.

نتایج ملوان به گونه‌ای است که حتی صدای هواداران متعصب این تیم نیز درآمده و درخواست تغییراتی در کادر فنی دارند. مازیار زارع، سرمربی تیم فوتبال ملوان پس از دیدار این تیم برابر گل‌گهر قبول کرد که تیمش حتی لایق تساوی هم نبوده و باید شکست می‌خورده است. او هر چقدر هم کار بزرگی برای هواداران ملوان انجام داده و توانسته این تیم را به لیگ برتر بازگردادند، همان قدر هم می‌تواند ارج و قربش را نزد انزلی‌چی‌ها از دست دهد.

البته به گفته مدیران ملوان خطری زارع را تهدید نمی‌کند و ملوان تنها با بدشانسی قرعه سخت ابتدای فصل مواجه شده است. رشیدی، قائم مقام ملوان در گفت‌وگو با ایسنا در این خصوص اظهار کرد: اولتیماتومی در کار نیست. تنها ۵ هفته از لیگ برتر گذشته و قرعه ما کمی سخت بوده است. این هفته با فولاد در خانه بازی داریم و سپس بازی‌های به مراتب آسان‌تری داریم و ملوان می‌تواند خودش را در جدول پیدا کند. ما از مازیار حمایت کامل را خواهیم کرد.

با وجود صحبت‌های قائم مقام ملوان، باید قبول کرد که این تیم در نقل و انتقالات هم خوب عمل نکرد؛ جذب ایمان صادقی به عنوان دروزه‌بان که البته هیچ‌وقت دروازه‌بان مطمئنی نشان نداده است، اکبر ایمانی که از دوران اوج خود فاصله زیادی گرفته، مجید عیدی و مصطفی نائیج‌پور که نیمکت‌نشینان نفت مسجدسلیمان بودند و میلاد جهانی که او هم از دوران اوجش فاصله گرفته است. در کنار این‌ها محمود مطلق‌زاده هنوز آمادگی کامل برای اثبات توانایی‌هایش را پیدا نکرده و عبدالله حسینی هم نتوانسته خودش را با تیم هماهنگ کند. البته مسعود زائر کاظمینی، پدیده فصل گذشته شهرخودرو در این ۵ هفته هم برای ملوان خوب کار کرده و از جمله معدود بازیکنان خوب ملوان در این فصل بوده است.

ملوان در ۴ بازی بعد خود باید در خانه میزبان فولاد و صعت نفت باشد و در اراک و تهران برابر آلومینیوم و هوادار قرار بگیرد. چهار دیداری که به گفته قائم مقام باشگاه ملوان، می‌تواند قوهای سپیدا انزلی را از این باتلاقی که در آن گرفتار شده‌اند، رها کنند.

انتهای پیام



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×