» آخرین اخبار » گیلان » موقعیت سوزی‌های شهرداری و توقف مقابل استقلال

موقعیت سوزی‌های شهرداری و توقف مقابل استقلال

فروردین ۱۷, ۱۴۰۱ 0۰


به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، دیدار تیم‌های شهرداری آستارا و استقلال ملاثانی از هفته بیست و چهارم لیگ دسته یک فوتبال ایران در استادیوم سردارجنگل رشت با نتیجه سه بر دو به سود شهرداری آستارا به پایان رسید. 

شهرداری آستارا پس از باخت هفته گذشته و دربی پر حاشیه مقابل ملوان بندرانزلی پا به این دیدار گذاشته بود و علاوه بر تمام این حواشی به دلیل آماده نبودن ورزشگاه وحدت آستارا و نبود امکانات نور این استادیوم مجبور به بازی در استادیوم سردارجنگل رشت شدند. 

پایان رافت سرمربی شهرداری آستارا در این دیدار، نیما علیپور، سعید دلاور، امین هاشمی فرد، محمد ازاد طلب، پوبا گلدوست، جابر نصیری، محمد حسین خسروی، امین حقده، جواد آقایی‌پور، علی پورمحد، فرشید پاداش را در ترکیب تیمش قرار داده بود. 

در نیمه اول توپ و میدان در اختیار شهرداری آستارا بود و شهرداری چی‌ها هرچه تلاش کردند نتوانستند گل برتری را به تیم حریف بزنند و با نتیجه بدون گل به رختکن رفتند. 

در نیمه دوم هم استقلال ملاثانی در لاک دفاعی فرو رفته بود و چشم به ضد حملات در مقابل تیم میزبان بود. 

در دقایق پایانی نیمه دوم تیم میهمان که از نتیجه تساوی رضایت داشت رو به سوی تلف کردن وقت و بازی ناجوانمردانه بر که توانست توسط دروازه بان خود وقت زیادی را از بازی هدر دهد. 

در دقایق پایانی و ده دقیقه مانده به پایان تیم استقلال ملاثانی پس از یک وقفه و اتلاف وقت توسط بازیکنانش موفق شد یک ضربه ایستگاهی پشت محوطه جریمه شهرداری آستارا کسب کند که با خوش شانسی شهرداری آستارا با اختلاف بسیار کمی از کنار دروازه شهرداری آستارا راهی اوت شد. 

پس از ازین موقعیت بازیکنان تیم میهمان رو به بازی علی اصغری آوردند و توپ‌هایی که وارد زمین‌شان می‌شد با یک ضربه مستقیم و زیر توپ دور می‌کردند. 

کاپیتان استقلال ملاثانی سجاد تمیمی در دقیقه ۹۲ بازی به دلیل تمارض در محوطه جریمه با کارت قرمز داور روبرو شد و دقایق باقی مانده را تیم میهمان ۱۰ نفره ادامه داد. 

دقایق پایانی برای هواداران و بازیکنان و کادر فنی شهرداری آستارا بسیار پر استرس سپری شد و در دقیقه ۹۵ بازی هم بازیکنان شهرداری آستارا یک موقعیت بسیار عالی را به گل تبدیل نکردند. 

در دقیقه ۹۶ بازی شوت محکم خشایار زبرجد و برگشت آن تبدیل به گل نشد که یکی از مهم‌ترین موقعیت‌های بازی بود که با بی‌دقتی بازیکنان تبدیل به گل نشد. 

به گزارش فارس، ملوان بندرانزلی و شهرداری آستارا دو نماینده فوتبال گیلان در لیگ دسته یک فوتبال ایران هستند و هر دو تیم در این فصل شانس این را دارند که به لیگ برتر ایران صعود کنند. 

انتهای پیام/۸۴۰۰۸




این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

farsnews

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *