» آخرین اخبار » گیلان » گل تساوی دقیقه نودی و جشنی که خراب شد/شهرداری آستارا ۲ – ۲ شهرداری همدان

گل تساوی دقیقه نودی و جشنی که خراب شد/شهرداری آستارا ۲ – ۲ شهرداری همدان

فروردین ۳۰, ۱۴۰۱ 0۰


به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، دیدار تیم‌های شهرداری آستارا و شهرداری همدان از هفته بیست و ششم لیگ دسته یک فوتبال ایران در استادیوم وحدت آستارا با نتیجه ۲ بر ۲ به پایان رسید. 

پایان رافت سرمربی تیم شهرداری آستارا در این دیدار، نیما علیپور، سعید دلاور، مهدی قریشی، رضا هاشمی، حبیب افرا، جابر نصیری، هادی حبیبی نژاد، خشایار زبرجد، علی‌پور محمد، امید صیدالی، و فرشید پاداش را در ترکیب تیمش قرار داده بود. 
این دیدار پس از مدت‌ها دوری هواداران تیم شهرداری آستارا در ورزشگاه وحدت این شهر با حضور بی‌نظیر هواداران این شهر برگزار شد و نوید یک تیم پر طرفدار را در لیگ ایران به تمام فوتبال دوستان به سراسر کشور داد. 

گل اول این دیدار را فرشید پاداش برای شهرداری آستارا در دقیقه ۱۵ نیمه اول بازی به ثمر رساند. 

در دقیقه ۲۰ نیمه اول بازی شهرداری همدان با گل محمد بیرانوند به بازی برگشت و نیمه اول با همین نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید. تیم فوتبال شهرداری آستارا در نیمه دوم و با تعویض‌های پایان رأفت سرمربی این تیم سراسر حمله بود. 

ساسان جعفری کیا بازیکن تیم شهرداری همدان که سابقه حضور در تیم ملی جوانان و باشگاه ملوان بندرانزلی را در کارنامه دارد در دقیقه ۸۰ بازی از داور بازی کارت قرمز گرفت و این تیم ۱۰ نفره به بازی ادامه داد. 

تیم شهرداری آستارا در دقیقه ۸۵ با گل امین حقده کاپیتان باسابقه خود پیش افتاد اما در دقیقه ۹۲ بازی طی یک غافلگیری شهرداری همدان با گل مهدی خلج توانست بازی را به تساوی بکشاند. 

تیم فوتبال شهرداری آستارا علی رغم یک بازی تهاجمی بسیار خوب نتوانست در این بازی به پیروزی برسد و به تساوی قانع شد. 

شهرداری آستارا نماینده استان گیلان در لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور با این نتیجه ۳۶ امتیازی شد و در رده هشتم جدول قرار گرفت و در صورت صعود میتوانست تا رتبه پنجم جدول نیز صعود کند، ملوان دیگر نماینده استان گیلان نیز با ۵۶ امتیاز در صدر جدول قرار دارد. 

انتهای پیام/۸۴۰۰۸




این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

farsnews

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *