» دسته‌بندی نشده » وزیر بهداشت: مدافعان سلامت، جهاد کردند

وزیر بهداشت: مدافعان سلامت، جهاد کردند

فروردین ۸, ۱۴۰۱ 0۰


ایسنا/خوزستان وزیر بهداشت با بیان اینکه پرسنل مدافعان سلامت جهاد کردند، گفت: سعی می‌کنیم به خانواده شهدای جبهه سلامت بیشتر رسیدگی کنیم.

دکتر بهرام عین‌اللهی در دیدار با خانواده شهید سلامت “جعفر شریفی” در خرمشهر که امروز (۸ فروردین‌ماه) انجام شد، با بیان اینکه کرونا امتحان بزرگی برای دنیا از جمله ایران بود، اظهار کرد:  بسیاری از کشورها در مواجهه با این ویروس نتوانستند به بیماران خوب رسیدگی کنند و مردم روی زمین ماندند اما در ایران به دلیل اینکه مردم ایثارگری داریم به ویژه در پیک دلتا روزانه به۵۰ هزار مراجعه‌کننده خدمات ارائه شد.

به گزارش ایسنا، وی با بیان اینکه پرسنل مدافعان سلامت جهاد کردند، افزود: نیروهای اورژانس اکنون یعنی در روزهای تعطیل هم در حال ایثارگری و جهاد هستند.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به کاهش آمار مرگ و میر ناشی از کرونا در سال جاری بیان کرد: این موضوع با روحیه فداکاری در کادر درمان حاصل شده است.  

وی با بیان اینکه شهیدان مدافع سلامت فرمایش مقام معظم رهبری را لبیک گفتند، گفت: این دیدار اولین دیدار با خانواده شهید و در شهر متبرک خرمشهر است. ما مدیون خون شهدا هستیم و وزارت بهداشت توجه ویژه‌ای به این منطقه مقدس دارد.

عین‌اللهی تاکید کرد: مشکل خانواده این شهید باید کمتر از یک ماه آینده برطرف شود. دانشگاه علوم پزشکی آبادان نیز پشتیبان این شهید خواهد بود و باید حداقل وظیفه را انجام دهیم. البته سعی می‌کنیم به خانواده شهدای جبهه سلامت بیشتر رسیدگی کنیم.

انتهای پیام



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×