» آخرین اخبار » گیلان » ۱۳۰ نفر از بندرانزلی به راهیان نور اعزام شدند

۱۳۰ نفر از بندرانزلی به راهیان نور اعزام شدند

فروردین ۳, ۱۴۰۱ 0۰


ایسنا/گیلان فرمانده سپاه ناحیه بندرانزلی گفت: بعد از چند سال وقفه که به دلیل کرونا در برگزاری اردوی راهیان نور شاهد بودیم امروز ۱۳۰ نفر از انزلی به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

سرهنگ حمید جانباز در گفت‌وگو با ایسنا ضمن تبریک سال نو اظهار کرد: بعد از چند سال وقفه که به دلیل کرونا در اعزام علاقه‌مندان برای حضور در اردوی راهیان نور شاهد بودیم امروز سه دستگاه اتوبوس با ۱۳۰ نفر از شهرستان انزلی به مناطق عملیاتی جنوب کشور حرکت کردند.

وی با اشاره به اینکه این اردو به مدت پنج روز برگزار می‌شود، گفت: زائرین راهیان نور از مناطق عملیاتی مختلف از جمله کربلای ۵، شلمچه، منطقه والفجر ۸، اروندکنار، طلاییه، چذابه و یادمان سوم خرداد که همان مسجد خرمشهر است بازدید خواهند کرد.

جانباز با اشاره به اینکه شاهد استقبال خوب علاقه‌مندان برای حضور در مناطق عملیاتی دفاع مقدس بودیم، تصریح کرد: از خود گذشتگی و ایثار شهدا بر کسی پوشیده نیست.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان بندرانزلی، گفت: حضور در مناطق عملیاتی به یادمان می‌آورد که شهدا در چه شرایط سخت و موقعیت دشواری از اسلام، انقلاب، ناموس و حریم کشور دفاع کردند در این فضا است که می‌توانیم این زحمات را قدر دانسته و فضا و امنیتی که امروز در کشور وجود دارد را درک کنیم به ویژه سفر برای جوانان و نوجوانان می‌تواند بسیار اثرگذار باشد.

وی با اشاره به این که علاقه‌مندان می‌توانند با ورود به سایت‌های سازمان اردویی راهیان نور به صورت مجازی از یادمان‌های دفاع مقدس بازدید کنند، تصریح کرد: ابزار و امکاناتی که بتوان از خاطرات دفاع مقدس استفاده کرد فراهم است داد و علاوه بر آن باید محافل و گروه‌های فرهنگی نیز در این زمینه حضور فعال داشته باشند.

انتهای پیام



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×