» آخرین اخبار » گیلان » توزیع بیش از ۲۱ هزار بسته معیشتی نوروزی در گیلان

توزیع بیش از ۲۱ هزار بسته معیشتی نوروزی در گیلان

اسفند ۲۹, ۱۴۰۰ 0۰


ایسنا/گیلان رئیس بسیج سازندگی گیلان، از توزیع بیش از ۲۱ هزار بسته معیشتی در غالب رزمایش جهادی نوروزی خبر داد و گفت: بسیجیان در پایگاه‌های مقاومت به یاری مردم آمدند.

سرهنگ احمد ابراهیمی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه پایگاه‌های مقاومت در طول ایام کرونا پا به پای دیگر ارگان‌ها به کنترل ویروس کرونا کمک کردند، اظهار کرد: یکی از فلسفه‌های بسیج یاری رساندن به مردم در برهه‌های حساس مثل ایام کرونا بوده و پایگاه‌های مقاومت به تبعیت از سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در طول این دو سال از هیچ کمکی به نیازمندان دریغ نکردند.

وی نقش پایگاه های مقاومت بسیج در حل بحران‌ در کشور را بسیار مهم دانست و گفت: وقتی شرایط نامساعدی در کشور مثل سیل و زلزله سیل، زلزله و حوادث دیگر پیش می‌آید یکی از نیروهایی که به صحنه می‌شتابد همین نیروهای بسیج در پایگاه‌های مقاومت هستند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان با اشاره به توزیع بسته‌های معیشتی توسط پایگاه‌های مقاومت در طول دو سال گذشته بیان کرد: بعد از دستور مقام معظم رهبری مبنی بر آغاز رزمایش مواسات در کشور، بسیجیان در پایگاه‌های مقاومت پای کار آمده و با تهیه و همچنین شناسایی نیازمندان به یاری مردم آمدند.

ابراهیمی از توزیع بیش از ۲۱ هزار بسته معیشتی در غالب رزمایش جهادی نوروزی خبر داد و افزود: با توجه به فرا رسیدن ایام نوروز و تعطیلی برخی از مشاغل، ۲۱ هزار و ۸۲۶ بسته معیشتی توسط ۲۷۰۰ پایگاه مقاومت بسیج و با کمک گروه‌های جهادی و خیرین در بین نیازمندان شناسایی شده در هر محله توزیع شد.

انتهای پیام



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×