» آخرین اخبار » گیلان » دستگیری ۲۲ نفر از اراذل و اوباش در رودسر

دستگیری ۲۲ نفر از اراذل و اوباش در رودسر

اسفند ۲۸, ۱۴۰۰ 0۰


ایسنا/گیلان فرمانده انتظامی شهرستان رودسر گفت: در راستای اجرای طرح مقابله و جمع‌آوری اراذل و اوباش ۱۶ نفر از این افراد دستگیر و ۶ نفر از آنها به پلیس امنیت احضار شدند.

سرهنگ سیدجلال الدین جوانمردی در جمع خبرنگاران با هشدار به مخلان نظم و امنیت عمومی در جامعه، اظهار کرد: پلیس اجازه قدرت‌نمایی و جولان دادن به اراذل و اوباش را نخواهد داد.

وی افزود: به منظور ارتقای امنیت اجتماعی و در راستای اجرای طرح دو روزه برخورد با اراذل و اوباش، شناسایی و کنترل این افراد در دستورکار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان رودسر بیان کرد: در این طرح ۱۶ نفر از اراذل و اوباش که برای شهروندان رعب و وحشت ایجاد می‌کردند دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

این مقام انتظامی ادامه داد: در این طرح ۶ نفر از اراذل و اوباش شناسنامه‌دار نیز به پلیس امنیت احضار و از آنها در خصوص عدم ارتکاب هرگونه ناهنجاری اجتماعی تعهد اخذ شد.

سرهنگ جوانمردی خاطرنشان کرد: پلیس به عنوان خادمان مردم برابر قانون و در سایه حمایت‌های قضائی با افرادی که برای مردم ایجاد مزاحمت کنند با قدرت و قاطعیت برخورد کرده و در این راستا به هیج وجه با قانون شکنان مماشات نخواهد کرد.

انتهای پیام



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×