» آخرین اخبار » گیلان » پرونده های سلامت محور یکی از اولویت های تعزیرات است

پرونده های سلامت محور یکی از اولویت های تعزیرات است

اسفند ۲۷, ۱۴۰۰ 0۰


ایسنا/گیلان مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان، نظارت بر کالاهای اساسی و سلامت محور را از موارد مهم و ضروری در اجرای طرح نظارتی ویژه نوروز عنوان کرد و گفت: نظارت ها با هدف بررسی چرخه عرضه بهداشتی و سالم گوشت گرم اجرا می شود.

مرتضی امینی در حاشیه بازدید از یک کشتارگاه دام در شهرستان رشت، با اشاره به اهمیت پرونده های سلامت محور، گفت: پرونده هایی که با سلامت و جان مردم در ارتباط است یکی از اولویت های اصلی تعزیرات حکومتی محسوب می شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان، نظارت بر کالاهای اساسی و سلامت محور را از موارد مهم و ضروری در اجرای طرح نظارتی ویژه نوروز عنوان کرد و گفت: نظارت ها با هدف بررسی چرخه عرضه بهداشتی و سالم گوشت گرم اجرا می شود.

وی با بیان اینکه رسیدگی به پرونده های سلامت محور بدون چشم پوشی و در اسرع وقت صورت می پذیرد، گفت: مسئله پیشگیری از تخلف در این تخلفات اهمیت بیشتری دارد و در همین راستا با هدف بررسی وضعیت و پیشگیری از تخلفات از این کشتارگاه بازدید به عمل آمد.

امینی ادامه داد: خوشبختانه تخلفی مشاهده نشد و نظارت ها به نحو مطلوبی انجام می شود.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: شهروندان می توانند در این مسیر با استفاده از سامانه ۱۳۵ اداره کل تعزیرات حکومتی گیلان، برای بهبود وضعیت و بهینه سازی نظارت ها کمک شایانی داشته باشند.

به گزارش ایسنا، مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان، همچنین به اتفاق هیئت همراه از بخش های مختلف کشتارگاه از جمله قسمت ذبح دام، پوست کنی و سردخانه بازدید به عمل آورد و مراحل کشتار و نظارت های انجام شده را مورد بررسی قرار داد.

انتهای پیام



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×