» آخرین اخبار » گیلان » ۱۶ مورد حادثه مربوط به آتش سوزی شب چهارشنبه آخر سال

۱۶ مورد حادثه مربوط به آتش سوزی شب چهارشنبه آخر سال

اسفند ۲۵, ۱۴۰۰ 0۰


ایسنا/گیلان رئیس آتش نشانی رشت گفت: ۳۱ مورد حریق، حادثه و خدمات ایمنی در ۲۴ ساعت گذشته به آتش نشانان محول گردید که از این تعداد تنها ۱۶ مورد مربوط به حوادث چهارشنبه آخر سال بوده است.

شهرام مومنی در گفت وگو با خبرنگاران، در خصوص حوادث و آتش سوزی های شب چهارشنبه آخر سال، عنوان کرد: با رعایت نکات ایمنی توسط شهروندان خوشبختانه در ماموریت های محوله به آتش نشانان شهر رشت؛ شاهد تلفات و جراحات جانی نبودیم.

وی با تاکید بر پاسخگویی مرکز فرماندهی آتش نشانی به ۱۰۶۸ تماس شهروندان، ادامه داد: در مجموع ۳۱ مورد حریق، حادثه و خدمات ایمنی در ۲۴ ساعت گذشته به آتش نشانان محول گردید که از این تعداد تنها ۱۶ مورد مربوط به حوادث چهارشنبه آخر سال بوده است.

رئیس سازمان آتش نشانی رشت با اشاره به یک مورد آتش سوزی در سقف منزل مسکونی بر اثر پرتاب و انفجار ترقه، گفت: ۱۵ مورد مهار آتش سوزی ضایعات همچون مبلمان و چوب و… در میانه خیابان و کوچه های سطح شهر از دیگر عملیات های محوله بوده است.

مومنی، از مشارکت و همراهی شهروندان جهت همکاری با آتش نشانان و سعی در رعایت توصیه های ایمنی قدردانی داشت و افزود: جهت خدمت رسانی بهینه تر به شهروندان در شب چهارشنبه آخر سال بالغ بر ۲۵۰ آتش نشان در ۱۴ ایستگاه آتش نشانی به همراه ۸۰ خودروی اطفایی، آبرسان، نردبان هیدرولیک و پشتیبان دستگاه تنفسی در آماده باش کامل بوده اند.

انتهای پیام



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×