» آخرین اخبار » گیلان » حبس در انتظار خاطیان چهارشنبه سوری

حبس در انتظار خاطیان چهارشنبه سوری

اسفند ۲۳, ۱۴۰۰ 0۰


به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، جان احمد آقایی امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه دادگستری با مختل کنندگان نظم جامعه هیچگونه مماشاتی ندارد، اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین اهداف قوه قضاییه برخورد با خاطیان و مختل کنندگان نظم اجتماعی در جامعه بوده و در این راه با هیچ فردی مماشات ندارد.

وی از برخورد جدی با مختل کنندگان آرامش مردم و نظم اجتماعی جامعه در روز چهارشنبه آخر سال خبر داد و گفت: هر فردی بخواهد  با هر نوع مواد منفجره و آتش‌زا نظم جامعه را مختل و آرامش مردم را  با خطر مواجه کند، بر اساس ماده ۶۱۸ از سه تا ۶ ماه حبس داشته و هر فردی از طریق مواد منفجره اموال مردم و بیت‌المال را تخریب کند از سه تا یک سال برایش حبس در نظر گرفته شده است.

معاون پیشگیری و وقوع از جرم دادگستری گیلان یکی از خطرات استفاده از مواد منفجره را سقط جنین دانست و بیان کرد: اگر فردی با استفاده از مواد منفجره منجر به سقط جنین شود بر اساس قانون با یک‌سال حبس مواجه می‌شود.

آقایی با درخواست از مردم خصوص مراقبت از فرزندان در خصوص عدم آسیب در چهارشنبه آخرسال افزود: از همه مردم و خانواده‌ها تقاضا دارم مراقب فرزندان خود بوده و در روز چهارشنبه آخر سال در این نشاط با فرزندان خود شریک باشند.

انتهای پیام/۸۴۰۰۷




این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

farsnews

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *