» آخرین اخبار » گیلان » جریمه ۹ میلیاردی متخلفین اصناف در بندرانزلی

جریمه ۹ میلیاردی متخلفین اصناف در بندرانزلی

اسفند ۲۱, ۱۴۰۰ 0۰


ایسنا/گیلان رئیس اداره صمت شهرستان بندرانزلی گفت: امسال ۲۴۳ فقره تخلف با مجموع ارزش ریالی ۹.۶ میلیارد ریال در بندر انزلی کشف و برخورد شد.

محمدرضا روحانی‌منش در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: از ابتدای امسال تعداد کل بازرسی و بازدید بازرسین اداره صمت از بازار بصورت گشت‌های مشترک و اختصاصی ۴۲۸۴ مورد بود.

وی با بیان اینکه در این مدت ۲۴۳ فقره تخلف با مجموع ارزش ریالی ۹.۶ میلیارد ریال بوده، افزود: عرضه خارج از شبکه، گران‌فروشی و کم فروشی از جمله بیشترین موارد تخلف بودند.

روحانی‌منش با اشاره به اینکه در برخی نانوایی‌ها تعطیلی خودسرانه از دیگر موارد تخلف بوده که با متخلفین برخود لازم صورت گرفته، تصریح کرد: رسیدگی به شکایات مردمی و تخلفات صورت گرفته از سوی اصناف یکی از وظایف سازمان صنعت، معدن و تجارت است.

وی افزود: شهروندان می‌توانند مراتب تخلف را با سامانه ۱۲۴ جهت پیگیری اداره صمت شهرستان بندرانزلی اطلاع رسانی کرده همچنین از طریق شماره ۴۴۵۴۵۹۵۲ با اتاق اصناف شهرستان در میان بگذارند.

رئیس اداره صمت شهرستان بندرانزلی با اشاره به اینکه در صورت نیاز برای درج گزارش کتبی به شهروندان برای مراجعه حضوری به اداره صمت  اطلاع‌رسانی می‌شود، تاکید کرد: پرونده‌های تشکیل شده برای اعمال قانون به تعزیرات ارجاع داده می‌شود تا حکم مورد نیاز صادر شود.

انتهای پیام



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×