» آخرین اخبار » گیلان » رسانه‌های دنیا با ترویج نژادپرستی چهره حقیقی خود را نشان دادند

رسانه‌های دنیا با ترویج نژادپرستی چهره حقیقی خود را نشان دادند

اسفند ۲۰, ۱۴۰۰ 0۰


به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، آیت‌الله رسول فلاحتی در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته رشت در مصلای این شهر با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر تبیین حقایق در عرصه میدانی با تعبیر «جهاد تبیین» اظهار کرد: تبیین حقایق در راستای محو حرکات و توطئه‌های دشمن «جهاد» نام دارد لذا باید توجه داشت که رسالت اهالی انقلاب و رسانه‌ها باید فعالیت میدانی در این عرصه باشد تا مانع توطئه ‌های دشمن از  طریق جنگ نرم شوند.

وی با بیان اینکه افرادی که می‌خواهند انقلاب اسلامی را با کشورهای پیشرفته مقایسه کنند باید ایران اسلامی را در همین ۴۰ سال با همه توطئه‌های دشمنان علیه ایران اسلامی مقایسه کنند و بعد بگویند که چه پیشرفت‌های داشته‌ است، گفت: موانعی که ایران اسلامی پشت سر گذاشته اگر کشورهای به ظاهر پیشرفته، کمترین آن را تجربه می‌کردند دوام نمی‌آوردند.

امام جمعه رشت با بیان اینکه غرب با پشت کردن به معنویت، به رفتارهایی چون هم‌جنس‌گرایی و ضدیت با حقوق زن رو آورده است، افزود: در دنیای غرب زنان را ابزار شهوت مردان دانسته و نگاه ابزاری به زنان دارند اما نگاه ابزاری به زن از نگاه معنویت مردود است.

فلاحتی با بیان اینکه برخی کشورهای پیشرفته با استعمارگری و با به یغما بردن امکانات کشورهای دیگر به پیشرفت رسیدند و با فروش اسلحه و جنایت علیه بشریت به ثروت دست پیدا کردند، گفت: زمینه ساز  جنگ امروز اکراین هم آمریکا بوده و آمریکا با جنایت در چندین سال اخیر بیش از ۲۰۰ جنگ راه انداخته‌است.

وی با بیان اینکه رسانه‌های دنیا قابل اعتماد نبوده چرا که مروج نژادپرستی در جریان جنگ روسیه و اکراین بودند، گفت: این رسانه‌ها نگاه خود به جامعه را نشان دادند که چه جفایی را با ترویج تفکر نژاد‌پرستی بیان می‌دارد و این حقیقت نگاه آنان است.

امام جمعه رشت با بیان اینکه مسلمانان با انسان‌کشی مخالفند و برخلاف آنان گزینشی رفتار نمی‌کنند، تصریح کزد: چگونه می‌شود امپراطوری رسانه‌ای دنیا در این سال‌ها جنایات علیه یمن را دیدند و سکوت کردند، آیا با این دوگانگی در حمایت از انسان می‌توان به آنان اعتماد کرد؟!

فلاحتی با اشاره به روز بزرگداشت شهدا و لزوم توجه معنوی به خانواده شهدا به دلیل وامدار بودن همه مردم به شهدا و خانواده‌های بزرگوار آنان، بیان کرد: سال‌روز بمباران حلبچه هفته پیش رو یادآور جنایات و وحشیانه‌ای‌ است که صدام با حمایت اروپاییان به ظاهر متمدن مردم، جنایات وحشیانه‌ای را رقم زده است.

انتهای پیام/۸۴۰۰۷




این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

farsnews

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *