» دسته‌بندی نشده » تخصیص اعتبار ۱۰۰ میلیونی برای حوزه فرهنگی زرندیه/افزایش دوبرابری بودجه موسسات قرآنی کشور

تخصیص اعتبار ۱۰۰ میلیونی برای حوزه فرهنگی زرندیه/افزایش دوبرابری بودجه موسسات قرآنی کشور

اسفند ۲۰, ۱۴۰۰ 0۰


ایسنا/مرکزی وزیر ارشاد از تخصیص اعتبار ۱۰۰ میلیون تومانی برای طرح‌های زیرساختی فرهنگی در زرندیه خبر داد.

محمدمهدی اسماعیلی ۱۹ اسفندماه در نشستی با اصحاب فرهنگ و هنر شهرستان زرندیه که در سالن جلسات اداره ارشاد زرندیه برگزار شد اظهار کرد: اعتبار ویژه ای از وزارت خانه برای تکمیل پروژه های زیرساختی در حوزه فرهنگی و هنری شهرستان زرندیه به ویژه پروژه نیمه کاره مجتمع فرهنگی و هنری این شهرستان تخصیص خواهد یافت.

وی افزود: شهرستان های تازه تاسیس دارای محدودیت های خاص هستند. موارد مطرح شده در این نشست در حوزه زیرساختی را پیگیری می کنیم و علاوه بر اعتبارات استانی از محل منابع وزارتی نیز در دستور کار قرار خواهیم داد.

اسماعیلی بیان کرد: برای حمایت از موسسات قرآنی هم تصمیم گرفتیم بودجه را ۲ برابر کنیم و در صورت ارائه طرح اعتبار ویژه ای برای آنها در نظر گرفته خواهد شد و برای شهرستان زرندیه نیز ۱۰۰ میلیون تومان اعتبار برای برنامه های فرهنگی اجرای طرح‌های زیرساختی تخصیص خواهیم داد و سایر خواسته های اهالی فرهنگ و هنر را در وزارتخانه پیگیری می کنیم.

وزیر ارشاد افزود: مردم با امید و انگیزه فراوان به دولت کنونی رویکرد مثبت نشان دادند و ما هم تلاش می کنیم مردم کشور و زرندیه از خدمات و تلاش های شبانه روزی دولت خدمتگزار منتفع شوند.

وی تصریح کرد: نباید در نزدیکی تهران شاهد این حجم از محرومیت در حوزه فعالیت های فرهنگی و هنری باشیم.

وی افزود: ساوه با توجه به شاخص های جمعیتی حتی شاید از زرندیه هم محرومتر باشد و ما تلاش خواهیم کرد به تقویت زیرساخت های فرهنگی و هنری این دو شهرستان کمک کنیم.

اسماعیلی بر تقویت ارتباط با هنرمندان تاکید کرد و افزود: هر مصوبه ای در سفر به ساوه در نظر گرفته شد بنا به مقتضیات شهرستان زرندیه برای این منطقه نیز در نظر خواهیم گرفت و در حوزه صندوق اعتباری هنر نیز مشکلات این شهرستان را برطرف خواهیم کرد.

اسماعیلی تصریح کرد: تلاش خواهیم کرد تا مردم از ثمرات کار جهادی و شبانه روزی دولت برخوردار شوند و دغدغه های اصحاب فرهنگ و هنر به حداقل برسد.

وی تاکید کرد: نباید در نزدیکی تهران محرومیت در زیر ساخت های فرهنگی شهرستانی چون زرندیه دیده شود.

انتهای پیام



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×