» آخرین اخبار » گیلان » مرکز جامع سلامت چابکسر سریعا به نفع مردم تعیین تکلیف شود

مرکز جامع سلامت چابکسر سریعا به نفع مردم تعیین تکلیف شود

اسفند ۱۸, ۱۴۰۰ 0۰


ایسنا/گیلان استاندار گیلان تاکید کرد: پروژه مرکز جامع سلامت چابکسر یکی از پروژه های نیمه تمام در گیلان است که پیشرفت فیزیکی مناسبی ندارد و باید سریعا به نفع مردم تعیین تکلیف شود.

اسدالله عباسی در حاشیه بازدید از مرکز جامع سلامت در حال احداث شبکه بهداشت و درمان چابکسر، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پروژه های متعددی در استان گیلان وجود دارد که متاسفانه به دلایل مختلف نیمه کاره رها شده؛ در حالی که همه این پروژه ها از مطالبات به حق مردم است که باید تعیین تکلیف شوند.

وی تصریح کرد: شایسته مردم شریف نیست که از کمترین امکانات به ویژه در حوزه بهداشت و درمان بی بهره باشند.

استاندار گیلان ادامه داد: پروژه مرکز جامع سلامت چابکسر یکی از پروژه های نیمه تمام در گیلان است که پیشرفت فیزیکی مناسبی ندارد و باید سریعا به نفع مردم تعیین تکلیف شود.

عباسی افزود: اعتبارات تخصیص یافته به گیلان به ویژه مصوبات سفر پر خیر و برکت رئیس جمهوری به نحوی است که باید زمان بهره برداری و سرعت عمل اجرای پروژه های عمرانی مخصوصا در حوزه های سلامت و درمان توسط متولیان امر تسریع یابد.

وی خاطرنشان کرد: مطالبات مردم گیلان در بخش های مختلف از جمله در حوزه توسعه و عمران، احصا شده و در دستور کار مدیریت استان قرار دارد و این بازدید ها در جهت شتاب بخشی به امور و رفع موانع اجرایی در میدان عمل است.

استاندار گیلان گفت: نگاه دولت سیزدهم و خدمتگزاران مردم در گیلان، توزیع عادلانه اعتبارات و توسعه همه جانبه در همه نقاط استان است.

انتهای پیام



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×